11.08.2009


Şurada bahsettiğim emektardan vazgeçip yeni çamaşır makinesini kullanmayı kabul eden annem teknoloji özürlü olduğu için bilmem kaç sene emdiğimi burnumdan getiriyor..Allah benim belamı versin :) versinki birdaha büyüklerin işine karışmayayım.. Ne karışıyon sen kadının işine bırak yaptırsın eskisinin tangır tungur istediği gibi kullansın ..Şimdi her gece evde dijital çamaşır makinesi kullanma kursu veriyorum..
Makinayı kullanmaya başlayalı bir hafta oldu üç kez servis geldi ki bu başlangıç bile değil.. O kadar ki arçelik parti düzenlemiş annemden kurtuldukları için :)
Şimdi acıyan Allah vestele acısın :) Geçenlerde işte müşteri memnuniyetini kontrol etmek için istanbuldan bi bayan aramış kıza yapmadığını bırakmamış zavallım anket amaçlı sorular soruyor annem kıza bağırıyor bana baksana sen bana anket yapma derdimi dinleyeceksen dinle yoksa konuşma (!)Su almıyo bu makine , yedi dakikada bitiyor yıkamayı istemiyom ben bunu gelin götürün demiş ya :) Acıdım kıza ki vestel için gerçekten çok üzülüyorum henüz çok yeni ve daha neyin içine düştüklerinin farkında değiller , Allah yardımcıları olsun :)
Klimayı ilk aldığımızda da aynı şeyi yapmıştı , üç yıl boyunca eve her gün servis gelir mi ya..Benden çok servis elemanlarını gördü desem yeri yani..Garanti süresi bitti de huzura erdi insanlar..Ben eminim ülke çapındaki bütün elektronik aletlerin yetkili servislerinde annemin bi fotosu falan vardır altında da ;Not:Bu şahsı kapıda gördüğünüz anda arkanıza bakmadan uzaklaşın :) Bu şekilde şaka yapınca da küsüyor konuşmuyor bir hafta :)
Ay ne biçim evlat oldum ben ayol düpedüz annemi çekiştiriyorum.. Aramızda kalsın emi bilokcan yoksa asar beni kulaklarımdan duvara:)
Hadi öptük cümletten..

7 Comments:

  1. Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    kulaklarını hazırla, aksama sıkayet etcem senı :D
    Sinirli Prenses said...
    Neneme benzeye smile ile protesto ediyourm seni kuzencim hıh
    :)
    wmina | queen elisabeth said...
    Fotoğrafa bittim yaa :D

    Allahtan benim annem çabuk öğreniyo valla... yoksa sinirli bi insanım da hafiften acımam da valla :D:D
    Sinirli Prenses said...
    queen elisabeth; Ben acıyom kız yazık :)
    İrma said...
    anne babaya teknolojik bir aleti açıklamak mı nayıııır nolamaaaz...
    sevgili makinalarımız sakın bozulmayın yenilerinizi alınca ben direk akıl hastanesine yatıcam çünkü.
    sinirlikebelek said...
    Bende kıza acıdım şimdi ya ne yapacağını bilememiştir :)
    wmina | queen elisabeth said...
    yazık dimi.. bence de yazık :D Ama sinirli değilken yazık... Sinirliyken değil.. hıh

Post a Comment