10.08.2009


İzninizle ofisimizin en küçük personelini facebookun medar-ı iftar ı olarak seçip boynuna madalya takmak istiyorum..

İşte muhteşem yorum ;
“Vay be facebookta eski arkadaşlarımızı da bulabiliyormuşuz .. “

Yaklaşık bir yıldır bu site üyesi olan arkadaşımız siteyi hangi amaçla kullanmış anlamışsınızdır herhalde :)
Benimde facebook hesabıma çoğu kez hiç tanımadığım kişiler gelebiliyor bende düşünüp dururdum acaba ilk okul arkadaşım mı da ben hatırlamıyorum diye..Meğer sitenin hizmet amacını idrak edememiş embesillermiş..
Tanrı hepimizi bu ırktan korusun efendim..
Amen..

6 Comments:

  1. Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    :D ayakta alkışlıyorum kendısını, en azından sıtenın gercek amacını gec olsa da anladıgı ıcın ayrıca tebrık de edecem bı ara hatırlat bana...
    Sinirli Prenses said...
    Ben hergün anlından öpüyorum şahsen :)
    gribulut said...
    çocuğa anlatmayanlar utansın :)
    Adsız said...
    birisi bana 500 tl verebilir mi
    Sinirli Prenses said...
    Bloğu hayır kurumu sanan güzel arkadaşım Adsız ; Paramı basıyorum ben burda :)(:
    Alper said...
    müthiş bir tespit. hemen patentini alsın kapmasınlar.

Post a Comment