5.08.2009


Bir otomobilim olsun..
Rengi rengarenk olsun..
Farları mor ışıklı olsun..
Vites kolu sihirli değnek olsun..
Egzos borusu Hello Kitty şeklinde olsun..
Direksiyonu swarovski taşlarla kaplı , dikiz aynası kalp şeklinde olsun..
Koltukları armut şeklinde kılıfları beyaz polar battaniye kaplı olsun..
Arka camında minik minik menekşe saksıları olsun..
Yer döşemesi yeşil çimen , tavanında gökyüzü manzarası olsun..
Gaz pedalı papatya,fren pedalı lale , debriyaj ise begonya şeklinde olsun..
Lastikleri gri , jantları pembe olsun..
Havada uçsun , denizde yüzsün ..
Ben uyuduğumda üzerimi örtsün..
Örtsün ki ben bi taraflarım açıkta kalıp böyle rüyalar görmeyım :)

5 Comments:

  1. Adsız said...
    benim de hayalimde leb demeden gideceğimiz yeri anlayacak bir araba var. yormasın yollarda, tak diye bulsun adresi.
    Düşlerimin Gerçeği said...
    Bende bu durumda sana,bacım allah iyiliğini versin diyim :))))))Çok güldüm yaa :D Bu araba tam ..
    Düşlerimin Gerçeği said...
    tam senlik yani.. :)))))
    ZIBBIDI said...
    olsun ben güzelim olsun..Sen direksiyona geç yanında da gerard olsun..:D
    Sinirli Prenses said...
    Anaaamm yanımda gerard olacaksa heç bişeyim olmasada olar :D

Post a Comment