1.08.2009

Sen hiç ayak bileğine pisicik konmuş blog yazarı gördün mü bilok?
Ahada gör ;:)

12 Comments:

  1. Alexis said...
    heeyy çok hoş :)
    abdulrezzak Hüdaverdi Muttalip Koyuverdi said...
    oha süper olmuş:)
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    ben d fare yaptırayım da kapıstılarım barı :D
    miracsaral said...
    Muazzam. Ayakkabı 37 numara falan gibi görünüyor.

    Ve ben de bir yerime bir şekilde dövme yaptıracağım ama çok tırsıyorum yaa... uff :)
    nora said...
    Süper olmuş ^^
    Sinirli Prenses said...
    wmina queen elisabeth;cim sensin o :)

    abdulrezzak hüdaverdi muttalip koyverdi;cüm tepkiye bayıldım "oha" güzel bişey olsa gerek teşekkür ederim :)

    Psiko;çım hani sana uçan depik atan kızı yapçektik :D

    Hiç Kimse;cum ayakkabı 39 nümro ve 37 olması için neler vermezdim:)
    Bi'de bu kedicikte bir hafta sonra geçecek zaten :)
    Gerçek dövme kim ben kim pehh :p

    Nora; cım teşekkürler canım..
    Adsız said...
    içe dönük olması daha da bi hoş olmasına sebep olmuş:)
    Düşlerimin Gerçeği said...
    Bacımcım,ayakkabılarına bayılıyom benim olsunnu :))Kediciğe diycek bişi yok zaten..
    Sinirli Prenses said...
    Bacımcım bu fotoyu buraya koyduğum gün topuğu kırıldı..
    Nazar mı ne :)
    Düşlerimin Gerçeği said...
    İnanmıyoruuuum valla ben nazar değdirmedim :) niye değdirim benim olmasını isterken :)Yaptırırsın topuğu eskisinden sağlam olur oh miss :D Bacımcım bişi olmadı dimi sana?
    khaos said...
    Hoş.. Hoş.. :)
    Yılmaz Barış said...
    yakışmış gibi
    gibi diyorum tam bir boyunu posunu görmeden ne bişi söyleyemem :)

Post a Comment