13.08.2009

Seçilmiş bi insan olduğumun farkındayım ,fakat arkadaşlarımı da seçip yolladığı için yatıp kalkıp şükrediyorum Allah’a..Ki bir tanesi bile normal değil :) Özellikle de en yakin olanı dün kendine hayran bıraktı beni.

Şimdi bu yeni eğitim sezonu için kızını kreşe kayıt yaptırdı. Kız kardeşi ve ben de bu konu hakkında konuşuyoruz.. İşte “eğitim çok önemli ilgilenmek gerekiyor, öyle sal okula gitsin gelsin olmaz bence, artık işten ayrılıp kızınla ilgilenmen gerekiyor” diye yorum yapıyoruz bu ne dese beğenirsin (!) “Madem ben eğitecektim neden okula gönderiyorum hiç göndermem daha iyi , ben eğitirim onu “ dedi yaa.Hoş bunun salaklıkları bununla da sınırlı değil geçenlerde kocasından gizli evdeki fakfukfon dan bir miktar altın bozdurmuş şimdi birikmişin üzerine bir şeyler koyup değerlendirmeyi düşünen eşini biraz daha oyalamaya çalışıyor maksat zaman kazanıp aldığını geriye koymak. Tutuşmuş şimdi ben nasıl o parayı geri koyacağım diye, acayip planlar yapıyor :) Kızına sünnet düğünü yapıp gelen altınlardan mı faydalanmadı ,gazetedeki bayan sohbet operatörü ilanlarına mı göz gezdirmedi.
En son bıraktığımda hamile kalıp iki ayda doğurmayı düşünüyordu. Bense dehşet fikirlerine gülmekten altıma işemek üzereydim :)Uzun zamandan sonra bu kadar çok gülünce , bünye ne salgılayacağını hatırlayamıyor bir an.." Neydi lan o hormon ne salgılıyordum ben bu kız gülünce unuttuk iyimi..dur lan şundan salgılayıvereyim anlamaz nasıl olsa" dedi herhalde bünye kendime gelemedim zira bi süre ..(:
Kahkahayla karışık göz yaşı , suratımda aptalımsı bi ifade, gülüyorum ama bir yandan da hıçkırarak ağlıyorum bende anlamadım ne olduğunu.. Deliriyorum mütemadiyen heralde, galiba, sanırsam, kesin…

6 Comments:

  1. Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    ya simdi, sen normal misin sanki arkadaşların normal olsun diyecem ama diyemiyom işte..kıyamıyo insan kuzen olunca :D
    Sinirli Prenses said...
    Ay bak ben hiç bu yönden bakmamıştım mevzuuya :)
    Ama yinede kıyma sen bana :)Yazıııık
    Alexis said...
    Senin o arkadaşın da tam benim kafadanmış yaa :D:D Bir tanışmak istiyorum kendisiylen xD

    paranın üstüne bi not yazsın -vicdanlı hırsızım bacım,ihtiyacım kadar aldım xDxD

    Sonra da aaa eve hırsız girmiş hilmiiii desin xDxD
    Sinirli Prenses said...
    wmina gueen elisabeth; çim eğer siz aynı kafadansanız aynı anda düşünemiyorum hayal bile edemiyorum yok yok olmaz olamazzz :P

    Ama bu hırsız meselesini tuttum ileticiğim kendisine :)
    ZIBBIDI said...
    Arkadaşların hep senin desene..:D
    ZIBBIDI said...
    Gibi war orda yazmayı unutmuşum..:)

Post a Comment