20.01.2010

Farmville de komşu komşunun külüne muhtaçtır , yardımlaşmak güzeldir anlayışını yanlış anlayan iki mesai arkadaşım var..Biri kendini Seferoğullarından diğeri de Tellioğullarından sanıp Farmvilleyi yeşil vadi sanıp resmen savaşıyorlar :) Oyunu benden görüp öğrendikleri için de Tosunpaşa makamına beni oturttular..Öğrettiğim güne lanet olsun!!!
Bir haftadır resmen bahçe kavgası yapıyorlar..Bir şey bilmiyorlar. İşimin gücümün arasında kolumdan tutup çekiştiriyorlar “bişey çıktı napim” diye, birbirlerinin şifrelerini vermem için yalvarıyorlar , uçuk kaçık ödüller teklif ediyorlar olmadı tehdit ediyorlar :)
Sanırım çete savaşlarıyla karıştırdılar..

Şakayla karışık atışıyorlar ama her geçen gün artan bi hırsla birbirlerinin şifrelerini ele geçirmeye çalışıyorlar, korkuyorum bir gün ofiste ikisinden birini ölü bulacağız diye:)

Şaşkaza biri masasını boş bıraksa öbürü uçarak masaya atlayıp bahçeyi talan etmeye çalışıyor.. Biri diyor ki “senin o tarlana adımı yazacam” diğeri diyor ki “o tarlanda dolanan tıfıl güdük herifi bahçenin ortasına gömecem” öbürü dönüyor “tarla değil seni facebooktan kazıyacam” vs vs bu kadarda birbirlerine sevgi dolular :) Küçükte değiller ki anacım biri kır eşek yaşını geçmiş diğeri çoluk çocuk sahibi 3 yaşında çocuktan beterler , bende bir yandan gülmekten altıma işememek için kıvranıyorum..

Ne diyim ben size koca sıpalar
Allah sizi ıslah etsin..
Amen..
(PS:Başlıktaki "size" yi üstünüze alınmayın ey okurgaç onu bizim iki dingil için didim)

9 Comments:

  1. Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    ahahahah :D kızım sen işi bilmiyon. patrona da öğret o oyunu, o ağa olsun siz maraba.. bak o zaman birbirlerini yemeye fırsatları kalıyo mu agaya hizmet etmekten :))
    Sinirli Prenses said...
    O değilde kuzen patron öğrendi bu durumu ofisteki pc lere faceyi nasıl yasaklatırım diye uğraşıyor :)
    Müge said...
    Tavsiye nambır van: ikisini de Kasımpaşa'ya yolla. Anatomin müsaade etmese de, yolla, gider. denedim oluo.
    Tavsiye nambır tu: sen onların bağını baççesini talan et, ama annamasınlar kim yaptı.

    nası fikir ama? nıhahahhaha...
    sevgiler
    money-normâl aktiviti
    Sinirli Prenses said...
    Müge abla beni yoldan çıkarıyorsun bilmem farkındamısın ? O zaman ben şey yapayım erol taş gibi gülmeyi kesip nambır tu yu unutup onları nambır van yapayım :)
    Evet evet olmazsa öyle yapayım..
    (Müge abla ya valla iyiki geldin yorumların süper ailecek bayılıyoruz)
    Alessia Wenders said...
    ahahah cok güldüm haaaa :D:D:D bişey diyemiyorum güldüm çooookkkkkkk :D:D
    Müge said...
    nerdesinnn??? açlıktan buharlaştın mı yoksa??
    insan hiç olmazsa iş dönüşü geçerken pencereye tıklar; merak diz boyu.

    Ailenizin Müge'si
    Müge said...
    Yanıt yorumları mailime gelsin die tıklamadığımı fark ettim. Güzel bi faaliyet o da.. O yüzden tekrar yorum yazıomuş ayağı çekmek zorundaydım.. affola ;)
    stuven said...
    eyvahlar olsun çiftlikte kaybolan herşeyden birbirlerini sorumlu tutacaklar:)) işin zor.

    unutmadan ödülün var.
    ŞIKELLA said...
    hahhahaaha süper ya
    bu oyun başa bela oldu bencede

Post a Comment