25.01.2010




Yurdum insanı nasıl dertli gördün mü lan bulok :)


14 Comments:

  1. Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    1,2,4 ve 9. sıradaki aramaları Haydar hocamıza yönlendirmiyosa bu gugıl amca kullanmam bi daha valla :D

    algıda seçicilik :Pp
    Sinirli Prenses said...
    Ben mi ne yazacaktım ? Hiç Nasılsın iyimisin diye bi hal hatır soracaktım :D
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    yersen :D
    Müge said...
    Oh beaa, geldin sonunda.. neyse dur ben buna sevineyim önce, sonra yazıcam da ayrıyetten.
    velkam bek..
    Sinirli Prenses said...
    yirim yirim yirim :)
    Hoşgelişler ola :)
    Bizde seni gördüğümüze sevin sevin sevindik :)
    Müge said...
    Ancak akşama yorum katcem yazına. Şimdi anam, ablam, yeğenim ve de kız evladımla çay kahve neyin keyfine gidiyorum.
    Bu yorumu yayınlamasan da olur. Yorum bile sayılmaz. Cep mesajı tadında bi şey oldu çünkü :p:p
    hadi eyvallah :)
    Tolga Aşk said...
    Ne saçma siteler var yaa . Bunları indexleyen Google'da suç .
    gribulut said...
    tam memleketin indeksi olmuş :) ağırlık apuş arası
    Alessia Wenders said...
    :):) hatun süpersin yhaa paylaştıgın için tesekkürler kocaman öpücük birde
    Müge said...
    kopardın gene kızım yaaa... başka şeyleri denedim, senden sonra, gugıl kafayı yemiş diyesim gelio ama çok da faideli bi şey yahu :p:p
    ZIBBIDI said...
    İtiraf ediyorum.En sonuncuyu ben yazdım..:D
    Müge said...
    bunlardan 6 tanesine cvp verebilirim :)))
    böcük said...
    yuh mantıklı tek şey yok ya :D
    sürüden ayrılan koyun said...
    yurdum kadınları ne kadar ezik kalmış daha nasıl hamile kalacağını bilmiyor.
    haha

Post a Comment