19.01.2010

Yani tamam haklısın inanmayacaksın ama ben yine diyete başladım :) Resmen iki haftadır açım aç... Acelem yok birden verip birden geri almamak adına ve böyle az yemeyi yaşam stili haline getirmeye çalıştığım için uzun vadede yapılacak bir diyet olarak görüyorum(ne dedim lan ben).
Kabataslak bi hesap yaptım şimdi bir yılda elliiki hafta varya her hafta bir kilo versem seneye bu zamanlar 29 kilo kalırım :)(lan kilom çıktı ortaya) Şimdilik diyet iyi gidiyor bi sapma yoldan çıkma gizli gizli mutfaktan kaloriler aşırma başlamadı tek sorun beni hala bebek kendinide diyetisyenlerin uzmanı sanan annem. Zaten yemekte oldukça seçici bi insan kişisi olduğum için akşam yemeklerini hazırlamak anneme işkence oluyor babası ayrı dert kızı ayrı dert bıktım size ayrı ayrı yemek yapmaktan şeklinde bıdı bıdı yapan anacığım şimdide yaptığı salatalara tuz ve yağı boca ediyor ve bunun diyet salatası olduğunu iddaa ediyor.Of kadın of ne yapacağım ben seninle..Sırf bu yüzden akşam eve geldiğimde tok taklidi yapıp bir saat sonra meyve yerken kendimden geçiyorum :)Birgün durduk yere küt diye bayılırsam bilin ki açlıktan valla bak ..
Öff sıkıldım tamam bitti yazı ..Gelirim yine..
(girizgahı cümle içinde kullanmaya çalıştım beceremedim hiç değilse başlığım olsun dedim)

5 Comments:

  1. Müge Sandıkçıoğlu said...
    aaa kıyamam ben sana.. dur ilk yorum yavrusu benden çıksın, hızlıca doğurayım:
    "kızım sen ne âlem bi şeysin :)) seni bana tavsiye edenlerin blog'u dolsun taşsın innşallah. Yorum yapanları çok olsun"
    Aç gezmeeee... az ye, sık ye, kahveyi dosyalara içirme ..
    sevgiler
    Müge ablan :)))
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    yok olmaya mı çalışıyosun kuzum sen...mezar taşına ne yazmamızı istersin 29 kiloya düşünce..."aç öldü" iyi mi?...te allam ya, neler yazdırıyo bana sabah sabah..

    manyaaaaak diyorum sadece...biz senle 20şer kilo versek yeter de artar bile kuzum, kasma kendini..daha bikini sezonuna çok var :D

    öptüm yanaklarından
    psikopat kuzenin :))
    Alessia Wenders said...
    önecelikle yorum yapan arkilerin maşallahı var cok harika yorumlamışlar ben kaldım böölee.. bende diyorumki eger 29 kiloya düşer de hala yaşıyor olursan la alessiaa al işte 29 kilo oldum buda sana kapak olsun"de..evet yap bunu.yapki başarmış lan deyim..(hatun mayyakmısın yhaa bi gid allsen..29 kilo olcakmışş..oldu canımm sen bi dokuz daha kaybet ordan 20 olsun..yandan bakınca görmeyelim seni..ince bi çizgi ol..yok ol..kaybol..görünmez ol..ol..ma.. ;) ;)
    Sinirli Prenses said...
    Toplu cevap :)(buradaki "toplu" şişman manasında değil lütfen rica ediciğim)
    Kızlarrrrr çok açım ya açlıktan tırnaklarımı yicem az kaldı :)
    Müge Sandıkçıoğlu said...
    hah gelmişsin bi ara buraya.. blog'uma da hoşşş gelmişsin.. gerçi biraz ciddi bi blog benimkisi, ne de olsa eş dost felan var :)))
    gelelim asıl konuya, yaaa ben sana ne dedimmm??? az ye, sık ye demedim mi??? 5 öğün ye.
    sevgiler,
    annen gibi, kendini diyetisyen sanan Müge ablan :)))

Post a Comment