14.01.2010


Öyle sınırsız..
Öyle derin..
Öyle çok severim ki..
Korkarsın (!)




10 Comments:

  1. Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    dinimiz amin :) tez zamanda bi de :))
    Sinirli Prenses said...
    Amen :)
    Adsız said...
    i must not fear,
    fear is the mind killer !!
    ...

    ^^
    Alessia Wenders said...
    oyhh içim kıpırdadı :)
    Müge said...
    Ölünü ne göriim*, ne de yiyiim** diye, yaziyim*** dedim.

    "Sevginle korkut beni..."
    (Büyük lâflar antolojisi'nden alıntı gibi bir yorum oldu sankı****)

    Çevirenin notu:
    *: göreyim
    **: yiyeyim
    ***: yazayım
    ****: sanki
    Sinirli Prenses said...
    Müge ablacım ne sıcak bi yorum olmuş bu böyle bayıldım :)
    Müge said...
    Sevginle hakkaten de korkuttun beni :)) Ablan gurbang ossun sağa..
    Sinirli Prenses said...
    Sevgimlen boğarım :)
    éLLa Çiça said...
    korkmaya raziyiz, yeter ki sevginin hasi bizi bulsun.
    Alexis said...
    bak yine ruh halime göre bi post seçtim yazmak için allah belamı vermesin ya :D:D

    prensesim ben sana ne denli uğramıyomuşum bunu farkettim ama san özel değil vallahi hiç yorum yazmaya vaktim olmuyodu :S

    özlemişim. tema değişmiş..

    :(

Post a Comment