20.12.2009

*Oturduğumuz apartmanın genel elektrik panosundaki arızadan dolayı klimaları sorun giderilinceye kadar çalıştırmamamız için bizi uyaran elektrikçinin , biz şimdi neyle ısınacağız diye çemkiren anneme “ben hepinize sarılır ısıtırım abla” demesini çok isterdim..Ama yağmurlu hava da beresini takmadan dışarı çıkan yeğenimin şapkanı tak evladım büyüyünce çocuğun olmaz diyen anneme “çocuk kafayla mı yapılıyor anneanne” diye cevap vermesi egomu tatmin etmeye yetide arttı bile :)

*Ömrümüz boyunca en az bir kez okey masasının yanından geçerken “Muhittin abi okeyleri ters çevir “ esprisini yapıp çok ta komikmiş gibi şapşal şapşal gülmüşüzdür.Yapmışızdır bunu inkar etmeyin..

*İkibinondan bir beklentim bile yok ! (çok yazık lan bana)

*Köy yanar kahpe taranır mode: ON

2 Comments:

  1. stuven said...
    zamane çocukları işte:))

    2010 da beklentiler gelip seni bulsun:)
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    cocuk kafayla mı yapılıyor :D ahahahahah bi nevi işte diyecem edepsiz diyeceksiniz bana ama demeyin :))

Post a Comment