31.12.2009

*Dolmuşta kucağında ağlayan bebesine onu avutmak için “aaa bak yavrum kuş miyav miyav” diyen şuursuz anneye seslenmek istiyorum ; hanım hanımmm kuş dediğin öter miyavlamaz güççücük çocuğun zihnini neden bulandırıyorsun yazıktır günahtır..

*Eğer çok istersen sende bir gün Toruk Makto olabilirsin.. (anlayanlar anlamayanlara anlatsın)

*Bu gece taksimde gökten kırmızı don yağacakmış dediğim arkadaşımın “napayım ben boş donu “ cevabından sonra erkek milletiyle kırmızı don muhabbeti yapmamaya karar verdim …

Mutlu Noeller herkeşlere…





Not:Seneler sonra torunlarım burayı okurken ayy büyükbüyük nenem bi yeniyıl yazısı bilem yazmamış demesinler diye yazıyorum..
Notun notu:Neden açıklama gereği duydum onu da bilmiyorum..

6 Comments:

  1. Alessia Wenders said...
    iyi yıllar sevgili sinirli.. :)
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    mutlu yıllar kuşum..bu sene sana toruk makto sevgili gelsin işşallaaah :)
    bi de içi boş don hakketten bi işe yaramaz lan :P
    Sinirli Prenses said...
    Bende seni kuşum :)
    Bide evet gönderecekse göndersin bitane yoksa ikibin onda facede adımız çıkacak valla :)
    DeliRapunzel said...
    sanada iyi yıllar prensesss...
    ayrıca psikoya ve arkadaşına katılıyorum :)
    Sinirli Prenses said...
    Kızlar çıldırdınız mı düşünsene taksimde kafana bir tane kıç düşüyo ay çok komik :) Ben katılmıyorum şahsen :)

    Mutlu yıllar delirapunzelim..
    ZIBBIDI said...
    Büyükbüyükanne bu sıfata kendi başına sahip olamazsın güzelim..Önce bi sewgili bulup sonra ewliliğe ikna etmen gerek..

    Üfff dostmuyum neyim yine pek bi acı konuştum..:D

Post a Comment