14.12.2009

Kış gecelerimin en sosyal aktivitesi olan yerli dizilerin içinde reklamlarına tahammül edemediğim tek dizi Ezel olsa gerek..Allahım bi insanı yaratırken bu kadar özenmek zorundamıydın hadi özendin bezedin de meşhur etmek zorunda değildin bence..Karşı komşumun oğlu olsaydı birlikte büyüseydik beşikte kertselerdi bizi ne olurdu sanki .. Dizideki sevdiği kadına baktığı gibi birkerecik bana baksa bitkisel hayata girer sittinsene çıkamazdım lan ben.



Yoruldu duruldu kırıldı vuruldu bir kaç kere
Yazılıdır hepsi hikayede

Yok mu bir haber alan, yok mu gören
Bu mudur adetin bu mudur tören
Yaz ya da söyle bulamadım böyle
Neresi açık adresin neresi yören
(Nede güzel deyivermiş Sertab ablam)


Evet buydu demek istediğim bitti.Nokta.

10 Comments:

  1. bi dost said...
    şu şarkı harika bişey yalnız..

    ezel de o kadar yakışıklı değil bence ama karizmatik insan maşallah :P
    Sinirli Prenses said...
    Ay kıyamam ben ona deme ablası :)
    Yirim ben onu yirim :)
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    pşşt kuzen özele gel sana bu amca hakkında diyeceklerim var :P
    Adsız said...
    gay değil mi ya o :) :P
    Sinirli Prenses said...
    Sensin gay dicem olmayacak ayıp :)Bayım bayım çamur atmayın izi kalıyo :P
    siminya said...
    az önce sertabın bu şarkısına sinirlenmiş birisine "bende sevmiyom" yazdım, şimdi sana "ne güzel demiş sertab heaa" desem olmayacak :) ezel'de ezel adında erkek mi var? bakayım bakalım kimmiş, neymiş, neye benzermiş
    Adsız said...
    ya ne erkeği gay dememiş miydim ben ? :)
    Sinirli Prenses said...
    *Siminyam Ezel adam gibi adam yemelik yanında yatmalık oturup seyretmelik tutup elinden gezdirmelik..bunlar yeter ıste alıpta koynuma sokacak degılım ya :)
    Peçeteye Notlar said...
    adsız nerden bılıyon canım gay oldugunu, hanı bı yasanmıslık varsa bızde bılelım valla merak ettım catlayacam az sonra :)
    Sinirli Prenses said...
    Hay ağzını öpim kuzen :)

Post a Comment