13.12.2009

Sevgili stuven ın mim’i ile uzun zamandır mim yazmadığımın farkına vardım.. Mimlenmediğimden de kaynaklanıyor olabilir tabi bu durum :) Oldu o zaman olmazsa ben suallerimin boşluklarını doldurayım..

*Kullandığınız parfüm markası?
Parfüm değil ama parfüm niyetine Nivea nın Fresh Vücüt Spreyini kullanıyorum.Hafif ve ferahlık veren kokusu hoşuma gidiyor..(valla reklam değil)

*En son okuduğunuz ya da okumakta olduğunuz kitap?
Sanırım herkesin üç beş kez okuyup ayılıp bayıldığı kitap AŞK’ı okumaya çalışıyorum halen.Bitiricem ama azimliyim.(Rezalet)

*En son izlediğiniz film?
Neşeli Hayat(ho ho ho)

*Okumaktan zevk aldığınız kitap türü?
Anı,roman,öykü,şiir,masal,inceleme,biyografi hiç fark etmez yeterki kendini okutabilsin..(ikinci soruya bak anlarsın heralde bişeyler)

*Vazgeçemediğiniz, beğendiğiniz giyim markanız?
Marka takıntım yok,içerisinde kendimi rahat hissedebildiğim her şeyi giyebilirim..(Çok yakında da sadece çuvala sığabileceğim)

*Saç renginiz?
Sanırım kumral..(Doğuştan sarıymış ama sonradan kumrallaşmış Allah’ın hikmeti ne diyecen kayınço)

*Göz renginiz?
Mavimtrak yeşil! (Gözlerin ne renk sorusuna cevap verirken sarfettiğim çabayı hiçbir yerde sarfetmiyorum biliyormusun?)

Az geldi bu sorular bana biri beni yüz soruda falan mimlesin lütfen :)
Hayırlı akşamlar efenim..

2 Comments:

  1. stuven said...
    çok keyifli cevaplardı:)) cevapladığın için teşekkür ederim.
    Sinirli Prenses said...
    Asıl mim için ben teşekkür ederim canım.
    Sonradan farkettim ki asıl teşekkür etmesi gereken benmişim..(öküzüm evet) :)

Post a Comment