18.11.2009

Karşı binanın camındaki saksıların kırmızı çiçeklerini FarmVille çileği sandığım an anladım ki bu oyun kötü bişe :)

İnsan “arazimi kurtlar çakallar basacak, ürünlerimi ziyan edecekler” diye işten çıkıp koşa koşa eve gidermi ya .. Kovulmam yakındır!!! İşi gücü bıraktım bağ bahçe ekiyorum. Gözüm saatte , acaba kabak oldu mu? , ineğin memesi çatladımı? , tavuğun kıçı yırtıldı mı ? diye takip ediyorum… Çok zormuş nan çiftçi olmak :)

Bide ektiğim ürünün tohumuna verdiğim paraya acımıyorum da en ucuz çit 300 altın lan evlat acısı gibi ciğerime oturuyo..Çitsiz evlerde yaşa emi farmville yaratıcısı…


Hayvanlarımın hepsini satasım var fakat hepsi hediye ayıp olacak diye satamıyorum..Hem neden sadece at, öküz, keçi vs… var. Ben köpeğim olsun istiyorum. Ne bilim işte penguenim olsun :) Ne yapayım ben ineği böceği !

İlk zamanlar çok azcık param vardı tüm paramı tohuma yatırıyordum. Şimdi bok gibi param var ama istediğim şeyi almak için level yetersiz kalıyo :) Demek ki neymiş, sanal da olsa para saadet getirmezmiş (sosyal mesaj verdim burada)

Komşularımın bahçelerini görünce içim gidiyor çok eziğim lan….böhüüüüü
Ama karar verdim yılmadan çalışacam, sonra da o toprakların üzerinde Kemal beyin eşi Güllü gibi salınacam.. Aha da yazdım buraya, yapmazsam bana da sinirli prenses demesinler ..


Burada satırlarıma son verirken bi sual etmek istiyorum ; Gold işi tamam eyvallah ama nakit para nasıl kazanılıyor hacı?

7 Comments:

  1. Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    tamam izin verdim benim yolladığım ağacı satabilirsin :D bi de o kadar parayı napcan lan, borc versene bana accık :D
    sinirlikebelek said...
    Sen de mi?Herkesi kaybetmeye başladım bu oyun yüzünden :D
    Sinirli Prenses said...
    Hakkat ya çok altınım oldu markette buzlu bademde yok ki :D

    sinirlikelebekçim ben kendimi kaybettim darısı bulaşmayanların başına :)
    özgür kız said...
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
    cesetizleri said...
    bir keresinde bir oyun oynuyordum bahçem vardı asker falan yetiştiriyordum öküzün biri her gün öldürmeye başladı askerlerimi. hayır ben de sevmiyorum şiddeti. öyle duruyorum gitsin başımdan diye gitmedi öküz ben de bir asker kolay mı yetişiyor sana yedirmem askerlerimi diyerek oyunu terk ettim o gün bugün oyun oynamıyordum ta ki bu oyunu duyana kadar.. gerçi bir şey değişmedi hala oynamıyorum ama kendimi zor tuttuğum için :)
    Sinirli Prenses said...
    Ces hala şansın varken elini toprağa bulama canım :)
    ZIBBIDI said...
    Allahım akıl fikir wer yarebbimm..

Post a Comment