17.10.2009

Muhtelif ülkelere günde onlarca tır yollayıp bana mısın demeyen bünye bir adet Rusya tırıyla üç gündür uğraşmaktan error verdi.Ulen bu adamlar votkayı içip içip bizimle kafa buluyorlar yahu!! Neymiş efendim “virgülü üstten değil de alttan koymuşum”!!! Bu kadarda saçma salak sebepleri var yani. Ürünü gönderdiğimiz firmanın bir şirket ünvanı var Manas Destanı yanında dip not kalır. Ulen yaz yaz bitmiyor virgülü eksik koysan sorun oluyor. İhracatı yapan firma ,malı işleyen firma ve gümrükçüsü olarak bizim firma dahilindeki tüm personel sıyırmış durumda. Yazık lan şu Rusların yaptığını Çorumlu yapmaz :) Bu gün üçüncü ve son gün tır gümrük yaptı yaptı , yapmadı alacağım bir bidon benzin gidip yakacağım tırı.Bu ne be? Yeter artık!! Tamam yaş meyve sebzede ülkemin en büyük pazarı Ruslar ama onlarında bize tuz yalatmaya hakkı yok ki hemşerim..Lan oturtmuşlar oraya on tane prostatlı profesörü on güne bir prosedür değiştiriyorlar.. Tekerleme gibi oldu len ne güzel.:D.
Birde benim ağzımda elimde iyice bozuldu ya acilen kendime çeki düzen vermem gerekiyor , yoksa cidden birinin sinirli anına denk geleceğim bana bi ön düzen verecek :)
Hadi kal sağlıcakla..

3 Comments:

  1. Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    yakmaya başlamışken bizim işyerine de uğra..aynı durumdayım tek farkımız sen yolluyon malları ben alıyom :D
    ZIBBIDI said...
    Sakin ol piyensesim..:)
    katre_wınscare said...
    ehueheheh prenses sinirlenmeyi de gecti sıyırdı yemin olsun..sakin sakin..;)

Post a Comment