12.10.2009

Bloğumun birinci yaşını doldurmuş bulunduğu şu müstesna günde 100. postumu yayınlamanın heyecanı ile dolup taşarken “çok sevgili lan buloğuma” iyiki seni yapmışım der gözlerinden öper birlikte daha nice seneler dilerim.Çok duygulandım ağliciiim..

Böyle günlerde şapşal insan sendromuna giriyorum resmen , doğum günlerinin yıl dönümlerinin ne bilim işte benim için özel olan her şeyin içine edebilme yeteneğim var doğuştan..Aynen bugünde olduğu gibi Dalya yazdım bitti !
Sürpriz parti falan yok ama illaki bloğuna bir yaş günü hediyesi vereceğiz diyorsanız ahada yanda durandan alıverin bitane :) Şaka şaka lan almayın sakın. Allah muhafaza depreştiğim bi zamanda kıyım falan yaparım neme lazım.

Neyse işte ne diyoduk; yazmışım yazmışım yazmışım aklıma ne geldiyse. Sonra bi bakmışım 100. yazım olmuş( bininci yazımda olur inşallah amin) Nerden bulmuşum o kadar çok yazacak şeyi bak ben bile hayret ettim kendime iyi mi :)

Bu yüzden bana bugüne kadar yorumlarıyla destek veren okuyucularıma, yazılarını okuyup fikir sahibi olduğum diğer blogculara ve blog yazmama sebep olan şahsa buradan teşekkürlerimi şeyederim.

Beni sizler var ettiniz :)

8 Comments:

  1. e-SerdarK said...
    Hayırlara vesile olmasını temenni eder, gözlerinden öperim :)) nice 100' lere inşallah :)
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    rica ederim bebeeeem, sana şah damarından yakınım hep takipteyim :) çok psikopat bi yorum oldu ama anladın sen biliyom :)

    bininci yazın birince içinden seçip kitap yaparız sana olma mı?

    bi de olmazsa akşama ıslatalım bunu :))))
    Sinirli Prenses said...
    Anamm çok duygulandım enişte :)

    Hep birlikte inşallah amin..
    Sinirli Prenses said...
    Bende seni seviyom çiçeem biliyon demi:)
    Hep birlikte inşallah amin.

    Şey akşama ıslak mendillemi ıslatsak ne yapsak :D
    rectoa said...
    hayırlı uğurlu nicesine.
    abdulrezzak Hüdaverdi Muttalip Koyuverdi said...
    nice bol yüzlü senelere prenses. :)
    stuven said...
    devamını bekliyorum. takipteyim.
    ucandepik said...
    anaa herkes birinci yılına giriyo ne güzel :))) hepi börtdey bilokcan :))

Post a Comment