28.08.2009

Bir çoğunuzun da bildiği gibi Nokia E50 marka cep telefonları kişiler aradığı zaman isimlerini söylüyor bu özelliğini yeni keşfeden müdürümüz ofis çalışanlarından birisini “devir kötü kolla götü işte ben maho göööötü” şeklinde kaydetmişti , o muhteşem cümleyi İngiliz aksanı ile söylemeye çalışan cep telefondaki herife kahkahalarla gülmüştük.. İşte bu dahiyane fikrin sahibi müdürümüz aynı gün öğleden sonra yanında yeni müşterilerimizle ofise geldi ve kişi kayıt ismini değiştirmeyi unuttuğu cep telefonunu masasına bırakıp lavaboya gitmek için müsaade istedi. Zavallı müşterilerde müdürümün masasında duran cep telefonuyla baş başa kaldılar..İşte tam da o anda devrin kötü olduğunu söyleyen arkadaş aramasın mı (!) Masamdan fırlayıp o telefonu müşterilerin olduğu yerden uzaklaştırana kadar cümleyi uzata uzata iki kez tekrarları gavurun icadı =) Neye uğradıklarını şaşıran müşteriler , olan bitenden habersiz Wc den çıkan müdürümüze öyle bir baktılar ki ben gülmemek için kendimi odadan dışarı zor attım..Şimdi ben o müşterinin yerinde olsam o anda müdürün numarasını arardım bakalım bu ibne beni ne diye kaydetmiş diye :) Ay düşünsene müşteriyi de abidik gubidik bi cümle ile kaydettiğini..İşte o zaman yerin dibi dar gelirdi herhalde bizim müdüre..

6 Comments:

  1. bi dost said...
    ahaha:)) illa cılkını çıkarcaz haa:D
    Sinirli Prenses said...
    Türkmüyüz?
    Sapına kadar :)
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    :D benim numaramı kaydetsene o telefona abes bıseyle, bı geldıgımde caldıralım eglence cıksın :D
    HAMDİ USTA said...
    :)
    KargameL said...
    yerim ben böLe müdürüüü
    imam böLe yaparsa, cemaat ne yapar ki
    Ekliyo said...
    İlginç bir müdür :)

Post a Comment