26.08.2009

Yuvayı yapan dişi kuştur derler ya hani büyüklerimiz ..Eee bende dişiyim ben neden yapamıyorum??
Bugün işten erken çıkışımı fırsat bilip koştura koştura eve gittim , güya niyetim bir süreliğine evden ayrılan annemin yokluğunu babama fark ettirmemek..Annemin giderken dolaba stokladığı yemekleri görmezden gelip başladım yemekteyizcilik oynamaya..(yemekteyizcilik ne cici bi kelime oldu dimi bulok)
Oynamaz olaydım! Ulan yaptığım altı üstü bir tencere makarna , bir paket hazır çorba birde salata.Şu dandik menüyü hazırlarken bu kadar bulaşık çıkardığıma mı yanayım yoksa menüyü nasıl katlettiğime mi bilemedim valla..Çorbanın dibi tuttu , makarnayı süzerken yarısı lavabo ya döküldü , sosunu yaparken içine yağ şişesinin kapağı düştü artı üstüme sıçradı , salatanın hain soğanının gözümü yakması da cabası .. Haa unutuyordum az kalsın birde karpuz keserken elimide kestim ki bu artık klasikleşen bir hadise abartmaya gerek yok :) Birde olayın şu yönü var ki tam evlere şenlik..Sen iftar sofrasında güzel bi masa hazırlamak için elinden geleni yapmak için bi tarafını parçala, masandaki düzene bakmaya kıyamazken erkek milleti bodoslama dalsın yemeğe haldur huldur yesin eline sağlık bile demeden kalksın sofradan çeksin gitsin ..Hadi eline sağlık demedin bi tabak götürseydin bari mutfağa ..Yok arkadaş ben şunu bilir şunu söylerim bu dünyaya erkek olarak gelip yiyip içip yatacakmışsın..
Yemek le üç saat falan uğraştım sofra toplama ve bulaşık kısmı iki saat sürdü anasını satimm..Len iki çeşit yemek var üç tencereyi nasıl kirlettin dana , dört tane tahta kaşık iki çorba kepçesi iki yemek kepçesi , tabakların ve çatalların haddi hesabı yok.. Yok anam yok Paris Hilton dan avrat olur benden olmaz :) Off yoruldum lan hadi bakma şimdi malak malak yüzüme koş bi kahve yapta gel bakim..
Orta olsun ciğerim..

8 Comments:

  1. Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    yawrum, minik kuşum, kelebeeem, çiçeeeem....ben sana böyle ulu orta anlatma demiyom mu beceriksizliklerini:P sonra oturup ağlarsın tabi "bir kedim bile yok" diye....şimdi olası kısmetlerde kaçacak fizana...:D

    ps: döv beni çiçeeem...:D
    Sinirli Prenses said...
    Ben artık kedicik medicik istemiyom böbeem :D
    İstiyorum ki bi çorba kepçesi her kadın kadar banada yakışsın hattori hanzo desenli mutfak önlüğüm olsun:D

    ps:bilok psiko ablana kap ordan bi çay en kaynağından olsun :P
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    anaaammmmm... senin içine makbule kaçmış kuzum.. yarın işe falan gitmiyoz taam mı, hemen bunun bi çözümüne bakalım :D

    ben çay içmem, ıce tea pls, ya da slaş mümkünse :P
    Sinirli Prenses said...
    Hafta içi yarın olmaz potansiyel çok düşük(anladın sen onu)
    Ay valla olmaz bi çay içmeden bırakmam ölümü gör :)
    ZIBBIDI said...
    Gel ders weriyim sana..Şansıma tüküreyim kaç gündür orucuz sadece bir gün yemeği ben hazırlamadım..hadi hazırlamak sorun değil yemeği kendim yaptığım için çok beğeniyorum haliyle tıka basa yiyorum bayrama bana yapışık biri daha olacak gibi geliyo..

    P.S. Erkek halimle bile iftarda daha makarna yapmadım.

    P.S.2.. Benden bile awrat olur ama senden... :P
    Sinirli Prenses said...
    SAYIN ZIBBIDI;Bir değil sana yapışık üç kişi daha olsun emi (çemkiren smile)
    Tamam ben kendi beceriksizliğimi böyle ifşa edeyim de sende yok cağğnım falan de..Yani böylede insanın yüzüne vurulmazki =)))
    erkan bal said...
    bi kere erkeklere haksızlık etmeyin. ben belgeselde izledim 4 dişi aslan geyik avlıyo bi güzel hazırlıyo ortamı erkek aslan gelip bi güzel yiyo.. sofrayı felam da kaldırmıyo.. bütün hayvanlar böyle yani:p
    Sinirli Prenses said...
    Ay hiç güleceğim yoktu gece gece :D
    Doğa kanunu yapabileceğimiz bir şey yok diyorsun yani sayın Ortach :))
    (Yemişim öyle doğayı)

Post a Comment