24.08.2009

Mim



Bak bulok Majesteleri wmina | queen elisabeth Kreativ Blog ödülüne layık görmüş bizi Teşekkürlerimizi sunup sevgi dolu öpücüklerimizi gönderip huzurundan çekiliyoruz :)
Ödüllü bir blog yazarı olaraktan havamdan geçilmez artık (=

Ödülün getirisi mimsel hareket olarakta yedi madde de sinirliprenses yapıyoruz;

1- Msn i açarken besmele çekiyorum..
2- Tüm sarışın renkli gözlü erkekleri dünya ahret kardeşim abim amca oğlum olarak görüyorum..(Gerard Butler hariç) :]
3- Bayanlarla konuşurken yüzüne değil göğüslerine bakıyorum..
4- Kurduğum bütün cümlelerin başında “Valla” diyorum..
5- Fotoğraf makinesi gördüğüm an gözlerimi şaşı yapıyorum..
6- Buz dolabından aldığım su şişesini şarap şişesi tutar gibi tutup diğer kolumda da havlu varmış gibi kıvırıp bardağa önce bir miktar su koyup ağzımda dolaştırdıktan sonra bardağı tamamen doldurup içiyorum suyu..
7- Vücuduma sinek konduğu zaman kendimi bok gibi hissediyorum..

En sevdiğim yedi blog diye ayrım yapamayacağım çünkü takibe aldığım bütün blogları evladım gibi seviyorum..(çok mu politik oldu) :)

7 Comments:

  1. Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    bayanların yuzune degıl gogsune bakmanı cok ıyı bılıyom da neden dıye soruyom sana? ıstersen msn den cevapla ama: dayak ısteyen smıle
    Sinirli Prenses said...
    Ama ama çiçeyim neden olduğunuda biliyon ki sen :D :)
    Adsız said...
    bunu yapan bir bayan mı? inanmıyorum!!!
    Sinirli Prenses said...
    Benim tespitlerime göre bir kere bayanlar erkeklerden daha fazla bakıyorlar birbirlerinin orasına burasına , fakat biz farklı niyetle bakarız siz farklı niyet :)
    Aradaki tek ayrıntı bu :)
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    itiraf edıyorum!!! ben de bakıyorum kadınların goguslerıne kalcalarına falan ama sehvetle degıl kıyaslama yapmak ıcın :D
    stuven said...
    evet bende bir bayan gördüğümde şöyle bir baştan ayağa süzerim:/

    yeni teman ortalığı yakıyor:/
    Sinirli Prenses said...
    stuven; Ayyy amannnn ağzını yirim senin dicem yannış anlaşılacak :)
    temaya yaptığın yorumu yazan ellerini öpüm o zaman :)

Post a Comment