20.08.2009

Ne var yani benim canım sıkılamaz mı sıkılıyorum işte..
Hem benim değilmi istediğimi yaparım.. İstersem şimdi şurayı komple kökünden bile kazırımda kıyamıyorum lan..

Bi'de "saftrik" ne kadar "saf" bi kelime dimi bilok ?

Annemin adı da "saf" la başlıyor..
Anneannem bilmiştemi vermiş sana bu ismi diyorum(!) önce idrak edemiyor sonra terliğini fırlatıyor ..
Saftrik mi?
Yok Saftirik değil Safiye :)

Hayatımın bir fon müziği olsa ve hep fonumda bu çalsa tıngır mıngır ohh ne ala..

Get your own Box.net widget and share anywhere!

11 Comments:

  1. Alexis said...
    Heyy.. tema süpper olmuş prensesim yaa :D:D valla bak xD
    Sinirli Prenses said...
    Temam hakkında ki ilk yorum bende seni bebeyim :p
    benim içimde bastıramadığım bi hattori hanzo sapkınlığı mevcutta o sebepten şeyettim :)
    Bi'de teşekkür ederim.
    abdulrezzak Hüdaverdi Muttalip Koyuverdi said...
    bu sayfada yazı okunmaz çok güzel!
    Sinirli Prenses said...
    Bende tam bunu yapmak istemiştim işte bakılsın bakılsın ne yazdığının farkına bile varılmasın :)
    Mersi boqu mösyö :p
    (evet iyrençim)
    Adsız said...
    Çok güzel olmuş bencede prenses :)
    Sinirli Prenses said...
    Teveccühünüz efendim şımartıyorsunuz beni o sizin güzel bakışınız :))
    (Mütevaziliği tavan yapmış blog yazarı taklidi yapan smile)
    Alexis said...
    Bende Tadao Kenzei oalyım.. Çini fethedelim.. Soylarını kurutalım.. ;)
    Alexis said...
    Kraliçenin ödülüne layık görüldünüz.. Bekleriz efenimm.. :D

    Twice'ta..
    Sinirli Prenses said...
    Ahowww kim tutar gıs bizi köklerini kazıyalım :D
    Sinirli Prenses said...
    wmina | queen elisabeth;cimcum bu ödül olayını idrak edemedim cahallık kötü bişe bi aydınlat beni kuzum:)
    Alexis said...
    ne demek efladııım.. affetmekte bi büyüklüktür.. hem bugün cellatlarım izinde xDxD

Post a Comment