11.09.2009

Alam ya her gün sabahın köründe herkescikler horul horul uyurken ben direksiyon sallıyorum..
Rampada süperim aracı geri kaçırmıyorum hatta ve hatta rampayı anarya tırmanabiliyorum , kavşaklarda artık araçlardan korkmuyorum , sinyalleri unutmuyorum , şimdiye kadar hiç stop ettirmedim.. Her şey iyi güzelde birde gaz pedalını fren sanmasam süper olacak :)
Meğer ne kadarda zormuş araba kullanmak.. Trafikte panik olan arkadaşlarımla dalga geçerdim de, bir daha mı tövbeee :) Zormuş lan ! Şimdi bir kolunu aşağı sarkıtmış koltuğa bağdaş kurarak araç süren şöförlere hayran kaldım.. Tır süren bayan gördüm ben ya ,
sürmeye çalıştığım kıç kadar arabadan utandım yemin ederim..Birde çok alakasız ama davetli olduğum iftar yemeğinde çorbama kolama ve kahveme sahip çıkamadım :) Konuşurken götürmüşler lan :)
Nokta bitti.

2 Comments:

  1. zuspus! said...
    öyle ki.
    Sinirli Prenses said...
    Hak verdim..

Post a Comment