20.07.2009


Hep kendimi en yalnız hissettiğim zamanlarım da mı görmek zorundayım ,birbirinin gözlerinin içine ölecekmiş gibi bakan çiftleri.. Bu mu benim lanetim..
Diyeceğim şu ki; sen sen ol tek başına geçiriyorsan gününü birbirine aşık çifte kumrulardan olabildiğince uzak dur! Depresyona girersin , sonra Gerard Butler gelse çıkamazsın :)
İlişkide nasıl davranacağını şaşıran bi kişilik olarak , tam olarak ne istediğimi de henüz çözemedim ..Değil ki elin oğlundan böyle bir beklentim olsun.. Fakat bildiğim tek şey var sahiplenilmek duygusu ürkütüyor beni..Ama böyle birbirlerine sarılırken titreyen çiftleri görünce de neden alam neden diyorum yani :) Neyse efendim derin mevzular bunlar, dalmaya yüreğim dayanmaz..

Hayılı haftalar dileyecektim güya bak neler dedim :)

Hadi hayırlı haftalar olsun inşallah.

7 Comments:

  1. ZIBBIDI said...
    Olduğun gibi dawranman en güzeli bence..Beğenmeyen de gitsin zaten boşwerrr..
    Sinirli Prenses said...
    Sanırımda öyle oluyor kuzum olduğum gibi davranıyorum beğenmeyen de gidiyo :D
    tanrı beni korusun amen
    ZIBBIDI said...
    Yazık beee hiç mi kalan olumyorr..:D :P
    bi dost said...
    ahaha yorumuna çok güldüm prenses :D ya sahiplenilmenin nesi kötü ki. hişş delirme hadi gir bi yağuşuhlunun kanatlarının altına :P
    Sinirli Prenses said...
    sevgili bi dost bacımcım; Sahiplenilmek demeyelim de ait olmak duygusu mu desek :) ne bilim işte öyle bişi :D

    Ney kanatmı annneeecciiimmm korkarım ben kanattan :D:p
    sinderellaaa said...
    sabırlı olursan zamanla nasıl davranılacağını hücrelerinin öğrendiğini bizzat kendinde şok içinde fark edeceksin!her durumda mutsuz olacak şeyler bulabilen bünyelerimiz, sabrın derinliklerine inip oradaki havayı ciğerlerine iyice teneffüs etmeden,birbirine aşık iki kumru olma yolunda değil 1 adım 0(sıfır) adım bile atamaz!diyeceğim odur ki, kuzum; sen kendine kendin gibi bir taze bahar mutlaka bulacaksın!yeterki derviş ol!...:).....--ne çok bilmiş bir yorum oldu di mi?aııyyygg! ben bile nefret ettim kendimden!:))..bu arada senin header süper yievrum!:)
    Sinirli Prenses said...
    sinderellaaa;canımcımcım senin yorum pek bi felsefik oldu idrak edene kadar gööbeeem çatladı gıs ama anladım ben senin ne demek istediğini :)anlaşıldı tımam (:
    header meselesi ne gelince teşekkürlerimi sunar bu seferkinin kalıcı olması niyaz ederim (höhhhh)

Post a Comment