15.07.2009


Motorda kaç zaman varmış? Dört zaman varmış ; emme zamanı+sıkıştırma zamanı+morarma zamanı+zumzukla birlikte ayılma zamanı :)
Buradan da anlaşılacağı üzre evet sürücü kursuna gidiyorum ve her bayan aday gibi bende motor dersine takmış durumdayım.
Neyime gerek benim motorun parçaları..Ne yani şimdi benim yolda aracım bozulsa inip aşağı kolumu bacağımı sıvayıp aaa motor su kaynatmış dur sütyenimin askısını şu vantilatör kayışıyla değiştirivereyim mi diyeceğim bumu yani :) Hadi ordan sende..
Tamam ondan geçtim neden parçaların ikişer ismi var bir tanesini söylemeye dilim dönmüyorken ikincisini de ezberleyecekmişiz..Ders anlatan bayan evlere şenlik zaten , direk kitaptan okuyor.Onu evde bende yapıyorum hocam sen Allah aşkına bi parça üzerinde bi şekil şema göster..Bi’de kursa mesai den sonra koştur koştur gidiyorum zaten yoruluyorum bütün gün kafam kazan gibi oluyor sonra derse adapte ol olabilirsen … Dersin ortasında patronum arar; “Naptık ,beyanname bitti mi?” “Ay unuttum ben senin kursunuuuu, kapat kapat” Sonra liseden yeni mezun olmuş kurs arkadaşlarımın hababam sınıfı ortamı yaratma çabaları , sanki devamsızlıktan kalacak! Gelme arkadaşım zorunlu değilsin ki ..
Ondan sonracığıma Trafik dersinde tutmuş olduğum notlarında her cümlesinde “mütevellit” kelimesinin geçmesi de yetmiş yaşındaki hocamızı nasıl can kulağı ile dinlemiş olduğumun ispatıdır :) “anlaşıldı mı efenim” bu cümleyi ise onun kadar sık söyleyemiyorum :)
Kursta ikinci haftaya gelmemize rağmen henüz ilk yardımla ilgili bir şey göremedik ama umudumuzu yitirmedik göreceğiz inşallah :)
Şaş kaza ben bu sınavı geçipte ehliyetimi aldıktan sonra vay trafiğin haline,savulun uleenn ben geliyorumm.Söz veriyorum şu nette gördüğümüz bayan sürücüleri aratmayacağım sizlere :p
Kaçtım ben şimdi gidiyim azcık test çözeyim gelirim yine.
Hadi öptük (:
Biyeee

13 Comments:

  1. Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    kuzum gel sen beni dinle gitme o kursa,zaten psıkolojık durumlar malum hepten kaymasın :D ıstersen gel ben çalıştırayım seni, acarız araba kaputunu koyarız sutyen askısını da oohh mıs mıs:P
    Sinirli Prenses said...
    Ahaha valla ya nasıl uykum geliyor o derste anlatamam :)
    Bide şey dicem bu sütyen askısının mor olmasından mütevellit bi sorun teşkil edermi örrtmenim :p
    Cigdem said...
    :D bisey olmaz. mor,yeşil,pempe hepsi olabilir.yeter ki kayış kopmasın ;)
    Sinirli Prenses said...
    Çiğdem mi :)
    Cigdem said...
    yanlıslıkla dıger adresten gırıs yapmısım, zaten desifre oldum battı balık yan gider...booosveeeer:D


    imza:kediye kafa atan psikopat fare
    Sinirli Prenses said...
    :) En güzel bişi bende kendi resmimi yakında header yapacam o olacak :D
    Cigdem said...
    yap yap da millet güzellik görsün....
    Sinirli Prenses said...
    Anammmm nazarlara gelirde blogger ı çatlatırım diye korkuyorum yoksa yapardım şimdiye :D
    (mütevaziliğimi yiyim)
    ZIBBIDI said...
    Hayatımda girdiğim en basit sınawdı sanırım..motor bölümüne hiç çalışamadım sadece 2 test gözdükten sonra girmiştim sınawa..

    sen testlere dewam et rahatlıkla geçersin bence..

    hocaların wermiştir belki tiyoyu ama blogdaş olarak ben nolur neolmaz die birde wereyim..

    soruyu okudun kararsızsın

    Şıkların içinde hangisi en uzunsa onu işaretliyorsun we doğru cewabı buluyorsun..

    testlerini bi kontrol et,teoriyi onayla..

    ;)
    Sinirli Prenses said...
    Teoriye bittim bayıldım dağıldım :D
    Hain örtmenler hiç biri böle bişi demedi valla saol kuzum denicem:)
    Chain Rule said...
    sütyen kayış olayına koptum:)
    Sinirli Prenses said...
    Chain Rule;Öyle ama yanlış mıyım kine , neyime benim motor :)
    Chain Rule said...
    haklısın tabi:)

Post a Comment