7.07.2009


Çok sevgili lan bilok ,duydum ki son günlerde sağda solda benim dedikodumu yapıyormuşsun !! Neymiş efendim ilgisizmişim , sana gereken önemi vermiyormuşum , yazılarımda eski tadı bulamıyormuşsun , artık seni sevmiyormuşum , vay efendim aldatıyormuşum !! İftira vallahi iftira , inanma elin lafına sen bak ben sana kardeş yapacağım da onun ön çalışmasını hazırlıyorum , ondan bu sana hissettirdiğim abuk sabuk şeyler..

Şöyle ki; her genç kızın rüyası ,ailemizin yeni ve en popüler üyesi dikiş makinesi ile harikalar yaratmaya çalışıyorum :) Yeterli ön çalışma sonunda da dikiş nakış bloğumun perdelerini açacağım , yapım aşamasındayım.. Nur topu gibi bi kardeşin olacak..Gülme lan çok ayıp şevkimi kırıyorsun ..Tamam kendi söküğümü dikememe gibi bi özrüm olabilir,iğnede elime yakışmıyor olabilir ama dikiş makinesi bambaşka bir şey çok yakıştık birbirimize,hem sen ne anlarsın kıskanç bilok..Tüm hafta sonumu ona ayırıyorum , üzerine titriyorum diye yapıyorsun bunları biliyorum..Adımı çıkaracaksın ondan korkuyorum..Düşünsene manşetlere taşıyomusun beni koskoca prenses bir dikiş makinasıyla görüntülendi diye. Aman aman evlerden ırak. Hem benim makinamın karizması var sen istediğin kadar dedikodu çıkar. Hıh..

O değilde şimdiye kadar yaptığım herşey hep bedenin üst kısmı için oldu ve her yaptığım bluzdan artan kumaşlada minnacık bi kese yaptım buda belki ileride markalaşırsam benim farkım olsun diye :) yok daha neler :p Şimdi ki hedefim elbise ondan sonrada kimono yapacam :) Evet evet evin içinde giyinip giyinip salınacağım..Kendi çapımda geyşa bilem olabilirim :p Herşey bi yana çok zevkli valla insanı müthiş rahatlatıyor dikiş dikmek.Tecrübeyle sınanmıştır , şiddetle tavsiye ederim..
Haydi kal sağlıcakla..
Öperim gözlerinden..

4 Comments:

  1. ZIBBIDI said...
    İnsanın zewk aldığı şeylerle uğraşması mukemmel bi enerji weriyor..Bende mutfakta wakit geçirmekten inanılmaz hoşlanıyorum ah birde bulaşık olmasa waryaaa..
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    neee dıkıs-nakıs blogu mu?..noluyo ya,ben hangı ara kacırdım bunları?
    Travis said...
    dikiş iyidir =)
    pardon yanlış yazmışım:p
    sıdıka said...
    Burda fazla enerji var:P

Post a Comment