5.07.2009


1-Hani bazen yırtmadan zarar vermeden açman gereken bir paketi üstüne titreyerek açmaya çalışırsında zort diye anlamadan yırtılır ya peki neden acilen açılması gereken paket tüm hırpalanmasına rağmen bir türlü açılmaz..

2-Sizin anne ve babanızda yarışma programı izlerken doğru cevabı tv ye doğru bağırarak söylüyorlar mı?
Eğer öyleyse sorun yok toplumsal bi tepki diyip geçicem (:

3-Yılandan korkmam “Marilyn Manson” dan korktuğum kadar..Abi o ne ya adam şaka gibi ,şaş kaza bi yerlerden resmi çıksa tırsıyorum yeminle..

4-Davul gibiyim; uzaktan oldukça hoşum , yakından tam bir fiyaskoyum!

5-Küçükken annemden penguen istemişim..Evet evet bildiğin penguen!Almış mı?Tabiki almamış..Bulsaymış alcakmış falan..Hiç olmazsa maymun alsaydınız bari..

6-Yaşadığım evden çok sıkıldım..Yanlış anlaşılmasın lütfen bu sefer “Aile” değil “Ev”

7-Daha da gelmem ..Bu post benim için bitmiştir..

2 Comments:

  1. ZIBBIDI said...
    Şimdi düşündümde ben o yarışmalarda bildiğim cevabları biraz yüksek sesle söylüyorum galiba..Zaten bizimkiler bi warmısın yokmusuna bakıyor.Kazanana sewinip kaybedene üzülüyolar tuhaflar walla..

    Davul gibiyim; uzaktan oldukça hoşum , yakından tam bir fiyaskoyum! olurmu BÖBÜŞÜM:D sen SÜPPERSİN..:D
    Sinirli Prenses said...
    O senin süpper bakışın kuzucuğum :)
    Teşekkür ederim.

Post a Comment