24.07.2009


Anne ve babası şehir dışında çalışan yeğenlerim bir süredir bizde kalıyorlar..Doğal olarak çok özlüyorlar.. Annesiyle telefonda konuşurken gözleri doluyor diye köşe bucağa saklanıp erkekliğe bok sürdürmemeye çalışan bacaksız geçen gece hüngür hüngür ağlattı beni ..Bir kaç gündür annesini sayıklayarak uyanıp burnumuzun direğini sızlatsa da çocuktur oynarken unutur diyorduk..Geçen akşam işten geldim yine bunlar klasik kapıda üstüme atladılar öpüşmeler sarılmalar falan..Konuşuyoruz işte “teyzeeee bugün dedem bizi şuraya götürdü , bilmem kaç tane dondurma yedik “ diye anlatırken küçük olan birden sarıldı boynuma sokuldu derin bi nefes çekti “teyze sen aynı annem gibi kokuyorsun demez mi” Öldüm orda ya başladım ağlamaya..Çocukta ne olduğunu anlayamadı , beni teselli ediyo; ağlama teyze güzel kokuyosun ! Şimdi anlatırken bile gözlerim doluyor..
Ota boka ağlayan bi kişilik olduğumu söylemiş miydim :) Bende küçükken çok anneciymişim. Hani sorarlar ya hep annenimi daha çok seviyon babanımı diye ben direk annemi dermişim , ikisinide aynı oranda sevdiğim halde :)

Ya bide çok alakasız olcak ama güneş gözlüğümün üstüne oturdum ve kırıldı çok üzüldüm lan halbuki işportadan almıştım orijinal bişey olsa ne yapardım bilmem :) Off ya nerden bulcam ben şimdi aynısını , çokta ucuza almıştım pazarlıkla bir daha da vermezler o fiyata bana ..Neyse cana geleceğine mala gelsin hoş arkadaşımın gözü kalmıştı onda biliyorum onun yüzünden oldu :) Bi'de bu benim olsunmu?

İki paragraf arasındaki duygusal farklılık senin de dikkatini çekti mi lan blok? Bak da anla ne kadar dengesiz ruh hallerindeyim bu aralar :)

Beni soran olursa depresyona girdim çıkarım bi ara :)

Hadi öptüm..

10 Comments:

  1. Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    senın nasıl annecı oldugunu bılmez mıyız?
    sana bır sır vereyım mı? annen senı sevmıyo :dayak ısteyen smıle
    Sinirli Prenses said...
    Ne ağlardım beyaaa beni çöpten bulduklarını söylediklerinde :)
    Çocukluk işte halbuki şimdi öylemi artık hastanede karışmışsın sen dediklerinde ağlıyorum çöpten bebekmi olurmuş büyüdüm ben artıkın :)
    (neneme benzeyen smile)
    bi dost said...
    ağlanır ama ona da.. oyyş
    ::puck-robin:: said...
    ya belki çok saçma ama ben de yeğenimi severken aklıma hep ablam ölürse ne yapar şimdi bu kuzu annesini nasıl arar diye üzülüyorum :(
    Sinirli Prenses said...
    *bi dost;çum nasıl ağladım bir bilsen çocukta şaşırdı :)
    *puck-robin;cim Allah kimseye evlat anne baba acısı göstermesin düşüncesi bile kötü..Kuzucuklarım onlar benim hani derler ya teyze anne yarısıdır diye gerçekten öyle dimi:)
    Merope said...
    ahaha inanamıyorum ben bu tesadufe yahu!
    Sinirli Prenses said...
    Ya valla senin postta gördüm ya gözlüğü içim gitti :)
    Alırsan söleme olurmu :) Nolurrr :)
    ZIBBIDI said...
    Ben maaşımın 3/1 werdiğim gözlüğümü balık awlarken dEreye düşürdüm wede bulamadım acını en iyi ben anlarım..AHHH AH..
    Sinirli Prenses said...
    Ben maaşımın 3/1 ini gözlüğe versem ömrümün 3/1 inde uyku uyuyamazdım :D
    Pintimiyim neyim :)
    ZIBBIDI said...
    Pintiliği bilmem de pek bi komik olduğun kesin..:D :P

Post a Comment