18.06.2009


Memleket kokusu bambaşka bir şeymiş lan bilok..Memleket dediğinde işte böyle kokarmış..Ohh misss :)

Şu şehirler arası otobüslerdeki hostes hanımların hayırlı yolculuklar dileriz ile biten bir anonsları vardır ya , işte onun sonunda alkışlayasım geldi ..

Bi’de uzun yol yapmayı çok özlemişim..İnan o yolların sonunda özlenenlere kavuşmak olmasa hiç bitmesin istedim.. Hıı bide bu kadar yoldan bahsetmişken geçtiğim o sekiz tünelde emeği geçen güzel insana sesleniyorum buradan. Ellerine sağlık pek güzel olmuş çok güzel olmuş :)
Bursa ya yaklaşırken yol kenarında tarlanın birindeki küçük iş makinesini zürafa sandım yaa..Kendimi artık nerde sandıysam :)
Şimdi sana gezip gördüğüm yerleri uzun uzun anlatmak isterdim fakat hiç takatim kalmadı.Bursa ya gittim oradan büyüdüğüm yer Karacabey oradan doğduğum kent Bandırma son durak ise İstanbul..Aslında benimki pek tatil amaçlı çıkılan bir seyahat değildi akraba düğünü vesilesi ile ufak çapta bi tatil yapmış oldum , ki darısı dostlar başına..İyi geldi biraz moral depoladım monotonluktan kurtuldum o çok şikayet ettiğim işimi bile özlediğimi , İstanbul’un hiç bana göre bir şehir olmadığını , küçük kasabaların insanı olduğumu fark ettim.Bi’de İstanbul’ da kaybolmaya çalıştım beceremedim :)

Bir haftada yaptığım kilometrelerce yola istinaden sevgili annemim özlü bir sözü ile bitirmek istiyorum bu postumu;

“Gör dötüm yolları iç soğuk suları”

(foto:Karacabeyde herhangi bi ördekli göl işte)

3 Comments:

  1. stuven said...
    hoş geldin.
    Sinirli Prenses said...
    Hoş gördük efendim hoşgördükk.
    e-SerdarK said...
    Anacım geldin madem istoşa kadar, arasaydın ya beni... ben kaybolmana yardımcı olurdum seve seve :)) Sonra da arardık, heyecan olurdu, renk olurdu hayatımızda hiç yoktan :D

Post a Comment