25.06.2009

Demek ki neymiş spor yapmak için mahalle aralarındaki belediyemin koyduğu dandik kondisyon aletlerine güvenmeyecekmişsin..
Sabahın köründe karga bırak bokunu yemeyi gözünü bile açmamış senin sokaklarda ne işin var..Aa şaşkoloz kızım..
Çıt çıkmıyor etraftan fısıltıyla konuşuyoruz resmen, adımımı attığım ilk aletten gıyyy gırççç giye bi ses çıkmasın mı..Daha dakkasına meymenetsiz bi herif evinin balkonuna siper alıp bizi izlemeye başladı , buda yetmezmiş gibi üç tane sokak köpeği parka dalmaz mı allam sana geliyorum dedim sabah sabah bu nedir.. Tabi başlamadan sona eren spor maceramızı da bol kalorili bi sabah kahvaltısıyla noktalamış bulunmaktayım :)
Şu son birkaç yazıma batkımda hep şişkolik tombilik öyle şiştim böyle öküzüm bu ne lan! Söz sana bilok bundan sonra rejim diyet kilo göbek muhabbeti yapıpta içini baymayacağım..Valla bak :)


Eğer kim benim ilham perime tecavüz etmiş top olsun olsun emi :)
Hiç yazı yazmak gelmiyor lan içimden kuzenciğimde dürtmese yazmayacağım sittin sene.

Şeyi merak ediyorum son zamanlarda , bana koca bulmaya hevesli akraba çevremin beni karşı cinse nasıl tanıtıyorlar acaba ..Süper yemek yapar(yumurta bile kıramaz) ,ev işlerinde eline su dökemezler(hiç ütü deneyimi olmamış , çamaşır makinesini kullanma kılavuzuyla bile çalıştıramamış) ,boyu posu yerinde fiziği düzgün(hafif etine dolgun standardının birazcık üstündeki insan kişisinden azcık toplu) ,çok temiz kalpli(bildiğin salak yani) alışveriş nedir bilmez (o kadar tutumludur ki borç bi tarafından akar ), gezmez tozmaz (sokaklar ağladı bee), diyolardır sanırım…yalaaaannnn,iftiraa….kanmayın bunlara ey koca adayları.. yada. söylenenlere inanıp evlenmek isterseniz bu bünyeyle,vay memleketin haline ne diyim:D

9 Comments:

  1. Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    şşşş laf etme mahallemın sipor aletlerine baken,orda ne amcalar ağzında sigara,parmak arası terliklerle sipor yapıyo sen biliyon mu? senin neyine zayıflamak,sal gitsin...hem ne demiş atalar bir dirhem et bin ayıp örtermiş...bak bana hiç ayıbımı gördün mü? :P

    haa bı de hakkatten magnum bu kadar güzel olmak zorunda mı?
    Sinirli Prenses said...
    Hani biz Hamit'e onları yol kenarındaki parktan içeri taşıttık ya dilimizi eşek arısı soksaydı keşke :D

    Biri beni durdursun yahuu ikinci magnumumu yiyorum bugün ben kim zayıflamak kim :D
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    yaaaaa..keske dolmusculara,servıs bekleyen amcalara el sallayarak spor yapmaya devam etseydık dı mı? ohh olmus ama...
    kız bana bak,sen sec ordan bı tane alet,sakın bır gecede operasyon duzenleyıp tekelımıze alalım mıs gıbı evımızde spor yapalım :D
    Sinirli Prenses said...
    Ay hakkat kıs bak bu hiç benim aklıma gelmedi :)
    Güzel fikir şeyi istiyorum hani kızın biri kullanmaya çalışırken nasaya astranot oluyordu ya ahanda onu :D
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    ahahahah :D (c)alacam kız senın ıcın.
    kIrmIzILI said...
    :D
    ya şu belediyenin koyduğu spor zımbırtısına bulaşıklık yaptım bende geçenlerde,dizime bi çarptı dönüp duran bişey böyle yumruğum kadar çürüdü dizim rezillik yani...
    Bide karı koca ayarlarken birilerine öyle yalan atılır accık hem bilmesende evlenince öğrenirsin bacım hiç üzülmeee :D
    Sinirli Prenses said...
    Geçmiş olsun Kırmızılı'cım dikkat et çok orjinal kazalar geçirebiliyor insanlar onlarda :D

    Evlenince öğrenirim demi şimdi ne gerek var :)
    stuven said...
    bugün okuduğum en keyifli yazıydı. yorumlar dahil.

    spor için bişi diyemicem. evde 2 tane kondisyon aleti olmasına rağmen yapmıyorum ama rejim fena gitmiyor be...gerçi gitse nolcak? nereye kadar gider?
    ZIBBIDI said...
    Deli..:D

Post a Comment