4.06.2009


Evimden uzak şehirlerin sabahına uyanmayalı o kadar uzun zaman oldu ki kaç yıl olduğunu bile hatırlayamıyorum lan bilok..Şimdi heyecandan kaç gecedir uyku uyuyamıyorum :)
Memleketime gidiyorum sevgili bilokum (zıpzıp)
Ne?
Olmaz bebeyim sen burda anneannenle kalıp benim yokluğumu farkettirmeyeceksin..Aman ben sevinçten ne yazdığımı biliyormuyum :)

Kestane şekeride getircem sös ^^ Bi'de mihaliç peyniri Bi'de kemalpaşa tatlısı :)
(farkettiysen hep gırtlak) Kolay yapmadık biz bu dötü göbeği :)

Yatças kalkças yatças kalkças ben gitçem ;)

Hadi kal sağlıcakla sevgili lan bulokum..Belki yazarım belki yazamam bilemiyorum şu an ama buralar sana emanet sakın unutma..Arkadaşlarıma iyi davran , misafirleri bağrına bas , güneşte fazla dolanma , terli terli su içme :)

Hadi öptüm gözlerinden..

5 Comments:

  1. bi dost said...
    ohhh, en güzelini ediyosun bebişim: yazın oralarda durulur mu ki zaten.. cıxs durulmaz..

    (mrsinde oturuyosun ve daha sein bi yere gidiceksin olarak algıladım, doğrudur zahar:)
    bi dost said...
    oha bana, bursa yazıyo zaten lan ahahaha:D
    stuven said...
    burda kafkas da benim için profiterol ye olur mu? o kadar şey saydın nasılsa :)
    stuven said...
    bursa olcaktı o :))
    ZIBBIDI said...
    Yürü be piyenses kim tutar seni..Benim burdan geçerken kestane şekeri atan mı bana..(güccük emrah bakışı

    İyi eğlenceler böbüşüm..eğerki işinden kowulmadıysan we haliyle artık sürekli bir tatil modunda değilsen,nadir kullanacağın tatilini iyi geçir.yani öle..

Post a Comment