28.05.2009


Boyamaktan duvarları kalınlaşan evimizin metrekaresi küçüldü yeminle..Her sene ev boyanmaz ki arkadaşım delimiyiz neyiz..
Annem takıntılı bi insandır. Olacak dediyse o olacaktır ablamla bize kalan onu tartışmasız itirazsız uygulamak ..Yiyorsa yok de :)
Her seferinde klasikleşen fil dişiymiş efendime sölim şampanya köpüğüymüş gibi renklere boyanan ev bu sene menekşe morunun biraz açığı oldu.. Biz boyadık diye de söylemiyorum çok ta güzel oldu :) İşin ilginci böylesine bariz bi fark yaşanan eve babamın yorumu pek hoş oldu ; “bu evde bi değişiklik var ama ney çıkaramadım” !!!
Yapacak yorum bile bulamadık ama annemin babama bakışını o an ölümsüzleştirmek isterdim :)

Hani hep derler ya eşlerde biri becerikliyse öteki beceriksizdir , biri hırçınsa diğeri uysaldır vesaire vesaire..İşte bu durumun en göz önündeki örneğini yaşıyorum ben annemle babamda.Bizim evdeki tüm tamiratlar annemden sorulur..Priz mi bozuldu annem tamir eder , sigortamı attı anne koş , çeşmenin contası bozuldu anneeeaa.. Annem babamı tamirat işine bir kez soktu o da herhalde son oldu..Daha o zamanlar memleketteyiz hani şurada bahsettiğim evde oturuyoruz , baca tıkanmış babamda bacayı açacak..Elinde üç metre kalın bi demir parçası güya tıkanıklığı onunla giderecek..Sen kaşla göz arasında dama çık , demir çubuğu sok bacanın içine vurmaya başla , annemin dur yapma etme demesine kalmadan baca olduğu gibi çöktü evin içine..Sonrası malum evde yapılacak tadilatlardan baba olabildiğince uzak tutuldu :) Bir keresinde de tuvalet tıkanmış annemde babamdan asit istemiş , hoş burada babamın olduğu kadar asiti pet şişeye koyan gerzekte de suç var ama neyse.. Sen al asit şişesini koy kapının girişine annem uyuyor diye de seslenme çek kapıyı git..Asit bu boru değil erit pet şişeyi halıyı yarıya kadar parçala üstüne bunlardan habersiz annem uyku sersemi odadan çıkınca asitli halıya bas çorap olduğu gibi halıda kalmış Allahtan ayağına bir şey olmamış..Halı gitmiş yarısı yok bildiğin yanmış yani..Ama akşam işten eve döndüğümde ikisinin görüntüsü hala gözlerimin önünde..İkisi de kapının önünde yan yana karşıladılar beni babam süt dökmüş kedi modun da annemin ise gözlerinden ateş fışkırıyordu yemin ederim..Onlar hiç bir şey anlatmadan anlamıştım o anda babamın bir şeyler yaptığını.. Canlarım benim her ne kadar şikayet edip bıdı bıdı söylensemde çok seviyorum lan ben onları..Bende ki de laf anne baba sevilmez mi yahu :)
Hadi öptük ailecek sevgili bulokum.
Pai Pai

9 Comments:

  1. Amphibian said...
    bayaa eğlenceliymiş :P
    stuven said...
    büyük bir keyifle okudum. ayrıca güle güle oturun...
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    valla ben sahsen yenı rengı cok begendım...bızım eve de bi el atsanıza bacım en toz pembesınden olsun ama olar mı?
    Sinirli Prenses said...
    Tam pembe köşk olsun dimi :)
    Gelelim kuzum sizide boyayalım hatta şarkı eşliğinde;
    Rulolar elimizde safiye peşimizde biz gideriz pembe köşke oy pembe köşkeeee :D

    Söz müzik aranje bana ait :p
    Sinirli Prenses said...
    Amphibian; bir dahaki sefere senide alalım boyaya canım pek eğlenceli özellikle ertesi gün tutulmuş kollar bacaklar pek bi şahane :)

    Stuven;Teşekkür ederiz darısı başınıza :)
    Düş Gezgini said...
    löl. anne baba olayına yarıldım.
    ahahah asit olayına ise hala gülüyorum. Süt ve ateşli bakışlar. sdf
    Menekşe de pek bi enteresan renk ev için. :)
    bi dost said...
    morumsu bi renk salonda filan nası durur ki ya, ben salona krem, fildişi, bej gibi renkleri yakıltırıyorum sadece, mobilyalarla uyması açısından.. ama psikopat beğenmiş güzeldir heralde:P sana güvenmiyorum gibi oldu bu da:D o değil de ben babana bayıldım :d süt dökmüş kedi gibi ha ahahaha:D
    absalom said...
    eheheh babayı sevdim :)
    aaynı ben...
    bu yeteneğim çok önceleri çıktı ortaya...
    o zamanlar şöle afilli müzik setleri vardı...bi tıkırtı geliyosu setten...

    relax dedim...ben hallederim...
    aldım takımları...hallettim...
    tıkırtı sesi kesildi...
    küçük bi aksaklık oldu sadece...
    tıkırtı sesiyle beraber tüm sesler kesildi...

    müzik seti ses vermez oldu...

    o gün bu gündür rahatım...
    hiçbişye dokundurmazlar beni :)
    Sinirli Prenses said...
    absalom; Babamında sırf bu yüzden yaptığına eminim ama kanıt için deliller çok yetersiz :D Yoksa çok beceriklidir kendisi :p

Post a Comment