1.05.2009


Yaşadığım şehrin en işlek caddesinde , Kristal iş sendikasının yan binasında benim iş yerim.. Eline pankartı kapan her İŞÇİ bizim binanın altında toplandı.Sabah sabah bir başladılar davullar zurnalar halaylar sloganlar ohh vur patlasın çatlasın…
Biz mi ? Biz işçi değiliz ki , eşeğiz biz eşek !
Sen hiç eşek bayramı duydun mu bulok? Yok evet bende duymadım ve görmedim…Biz kimiz ki bizim tatilimiz olsun !! Yine görev kutsaldır felsefesi ile yanıp tutuştuk da nereye kadar bu iş aşkı onu bilemiyorum..Hayırlısı..
Güya resmi tatil peki neden çalıştığımız hiçbir resmi kurum kapalı değil ? Neden gümrük 7/24 açık? Neden ben gümrükçüyüm , nerden düştüm lan ben buraya..Hoffff..
Yaş meyve sebze ağırlıklı çalışıyoruz biz mevsimine göre değişiyor ihrac ettiğimiz ürünler. Kışın portakal mandarin limon greyfurt , şu sıralar domates,çilek,hıyar.. Manav dükkanı gibi balkon , içimiz dışımız çilek oldu hatta çilek yemekten çilek gibi olduk :) Mesleğin en güzel yanı bu olsa gerek , birde sorun olmadığı zaman çok zevkli yahu hakkını yemiyeyim..Ama bu yoğunlukta da sorun olmaması biraz imkansız :)

Hey işçiler size hönkürüyorum ; BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN

Birde arkadaşımın doğum günü bugün onuda seviyom oda iyi ki doğmuş..

:)

4 Comments:

  1. Camilla said...
    tamam iş yerini de örendim geliorum hemen :) bnmki de ulu caminin ordaki akbankın orda carsıda, beklerim ahah :)
    Sinirli Prenses said...
    Ahahahah Gel bacım gel durduğun hata hatta altında yapı kredi bankası var bizim iş hanının :)
    Bak gelmessen ölümü gör :D
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    senin de bayramın mübarek olsun bacım:) bu arada pas böcüsü ne ayak laaaa
    ZIBBIDI said...
    Hormonlu çilek..:D:D:D

Post a Comment