6.05.2009


Hani yemek yerken doyduğunu hissedip çok şükür dersin de kalkarsın ya sofradan ! Bu bende pek böyle olmuyor , doyduğumu hissetmiyorum :) Yemek yemekten yorulduğum zaman kalkıyorum sofradan :S Valla bak şaka değil ..İncecik kılçık gibi insanlara uyuz oluyorum mümkün olduğunca yan yana gelmemeye çalışıyorum tombik insanları canım ciğerim gibi hissediyorum..

Annemin her akşam yemeğinde “ye kuzum ye” gazına gelip bütün sofrayı yalayıp yutarken ablamın çüş yavaş ye azcık öküz gibi oldun cümlesiyle kendime geliyorum..Demek ki neymiş..Hala şişkoyum hep şişkoyum :)

*Sabah mynette hiç görülmemiş nazi resimlerine bakarken dedemin Adolf Hitler’e ne kadar çok benzediğini fark ettim.. Töbe yarebbim ölmüş adamı benzettiğim kişiye bak töbe töbe.Nur içinde yatsın toprağı bol olsun da hakkat ne kadar çok benziyor yahu ..!

*Bide yaz nerde kaldı ya ? Birileri ona Mayıs ayına girdiğimizi artık kendisini hissettirmesi gerektiğini hatırlatsın pilis :p

*Son olarakta buradan Almanya ‘ya kucak dolusu selamlar göndertiyorum :)
İlgili şahsa PS:Çikolatalarımı unutursan gözüme görünme :)
Güle güle..

16 Comments:

  1. Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    o çikolataları tek başına yersen sende benim gözüme görünme:)
    Sinirli Prenses said...
    Aaaaa ben hiç öle şey yaparmıyım kuzum :p
    foodbynil said...
    Süper bu doymuyaıp yorulup kalkmak bence o psikolojiyle alakalı kendimden biliyorum yani,canım sıkkınsa bastırmak için yiyorum dinleniyorum yine yiyiroum:=)
    babegazelle said...
    ye guzum yeeeee can boazdan geliir yeeee bu da benim model yorulana kadar yiyen model ahahahah
    Sinirli Prenses said...
    Pericim evet haklısın canım psikom bombok :)

    Babecim ya bide şey varya hani üzülünce sevilince yemeden içmeden kesilen model bayılıyom ben onlara :)
    Yereppim ondan yapsaydın ya beni :p
    bi dost said...
    şimdi ben de aynı olayı farklı bi açıdan yaşıyorum, onu anlatıyım.

    yemeye başlıyorum, çok fazla çiğnediğim için lokmalar, sıkıcı geliyo bi süre sonra.. aslında doymuş olmuyorum (ya da oluyorum bilmiyorum, o kadarcık yemekle doyulmaması gerektiği için doymuyorum dedim:P), ama işte çiğnemekten ve oturmaktan sıkıldığım için yeter beeaa diyip kalkıyorum sofradan. sonuç: incecik bir insan modeli nihahaha:D
    Sinirli Prenses said...
    Gıccık :p
    Nee gamze mi? Yok değildir photoshoptur o :D
    (buda kıskanç ve şişko insan modeli oldu birazcık)
    bi dost said...
    ahaha anlıyorum seni canım :D:D evet evet fotoşop evet :Pp (ukala + gıccıktan da öte bi insan modeli:D)
    ZIBBIDI said...
    Yemek yemekten yorulduğum zaman kalkıyorum sofradan..:Dsüpersin kuzum be..soruyorum sordum hızlımı yiyorsun pekii?azmedim yavaşlayabilirsen bence yaza mükemmel girebilirsin.Ben 7 gündür yemek yiyorum ama ağzıma lokma ekmek almadım şimdilik faydası -2 10 günlük bi proje idi bu du bakalım dewamı gelecek mi.hadi sende bi höyyt de bakalım bünyene..

    Bide kuzum senin gamzen war mı?ama photoshopsuz..:D
    Sinirli Prenses said...
    Kuzum İçimdeki öküze bir çööş diyeyim bari yoksa olmayacak böyle :D
    Bide şey hıhı benim gamzem var çekimmi fotosonu:D
    foodbynil said...
    Kuzu havalarda güzel esasen,hadi gel kendine.
    ZIBBIDI said...
    Tamam çek fotoyu gönder ama ok işaretiyle göster olurmu..:D
    bi dost said...
    pislik yapmasanıza ulan :D fotoşop yoktu orda valla billa ya, gamze de yoktu belki ama fotoşop da yoktu b.k atmayın :Pp
    Wilwarin said...
    Ne almanyada dayım var ne mısırda dedem..Bahtsızlığın gözü kör olsun.Damakta bi santim yağ bırakan Türk çikolatalarına mahkumum =(
    Zeko said...
    "iklimime değil vitrinime gelenler.!." başlıklı post , sizin için baarma adlı blog'a eklenmiştir =))
    ZIBBIDI said...
    Kuzum nerdesin yaa..

Post a Comment