23.04.2009


Eski nişan (eski deyince yanlış anlaşılmasın hala yeni bi nişanlım yok) videosunu açıp , karşısına geçip çiftetelli oynayan bir insan evladı daha var mıdır aranızda ?Varsa bi parmak kaldırsın kendimi çok yalnız hissetimde :)
Eski cd leri karıştırırken üzerinde babamın isminin yazılı olduğu bi cd buldum merak ettim baktım yedek kopya yapılmış..Baktım mis gibide çiftetelli çalıyor dayanamadım kalktım kurtlarımı döktüm :) Sonrasında eski kaynanamın ne kadar komik oynadığını , kurdele kesilirken eski nişanlının sürekli dudaklarını yaladığını , nişan süresince sadece bir kez dans ettiğimizi ,saçlarımın önden güzel ama arkadan çok vasat göründüğünü ve nişandan birkaç gün önce mutfak tezgahından düşüp boydan boya moraran sol bacağımı saklamak için şekilden şekle girdiğimi fark ettim :)

Ya bir şey soracağım , Özlem Tekin vardı bi aralar nerelerde bilen gören var mı ?
Seviyordum ben o kadını..Aklıma geliverdi birden , neyse çıkar elbet bir gün bi yerden..

Son olarak ta günün anlam ve önemine istinaden bir şeyler karalamak istiyorum ;İçimdeki ölmeyen çocuğun hatrına bari bugün neşe dolsaydık bee :)

Mutlu 23 Nisanlar ..
Hadi güle güle..

18 Comments:

  1. Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    ehi:) emin el eski cd lerimi bulsam bende kalkar göbek atardım..en azından fikren yalnız değilsin..

    bir de 23 nisan deyince aklıma sürekli aynı şiir geliyo,yazmadan geçemeyecem;

    bahçelerde var kiraz
    bugün bize gel biraz
    annem babama küstü
    yaşasın 23 nisan :)

    yazdım ve kayboldum:)))
    saygılar.......
    Sinirli Prenses said...
    Ay bak şimdi rahmetli babannemin okuma yazma öğrenmek için gittiği gece okulunda okuduğu şiir geldi aklıma ama buraya aktaramayacağım üzerinize afiyet biraz müstehcen :)
    Zeugma said...
    Ne güzel nişan CD'sini anlatıyorken Özlem Tekin nereden geldi aklına :)))))
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    yazmazsan ölümü ye...merak ettim şiiri..müstehcen olsun nolcek yabancı mı var şurda aaaaa
    delirapunzel said...
    ahaha :) normal insanlar böyle CD lerin karşısında göbek atmaz, oturup ağlar biliyosun dimi:)
    Sinirli Prenses said...
    *Zeugma'cım valla benim beyin biraz farklı çalışığı için işletim sisteminde hatalar oluşabiliyor idare edeceksiniz artıkın :)

    *Kuzen bak çok ısrar ettin kıyamadım ama bilokumu RTÜK kapatırsa çok üzülürüm bilesin :)

    Şiir:
    Bugün 23 Nisan
    Neşe doluyor insan
    Ayşeyi yaptı hasan
    Dokuz ay sonra bir kızan :))

    Toprağın bol olsun babannem..
    Sinirli Prenses said...
    Rapunzelcim' deliyim ben biliyon demi :)
    abdulrezzak Hüdaverdi Muttalip Koyuverdi said...
    özlem tekin kocasıyla beni aldatıo ondan gozukmuo:Pp

    bide bende arada sünnet düğünümün videosunu takıp izliom:)
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    (: hobaaaa...nur içinde yatsın ama şiire bittim ben...ayşeyi yaptı hasan...ahahaha...ay çok hoş yeminle yaaaa:)
    Missipipi said...
    özlem tekin arada düet yapıo başka bişe yapmıo heralde
    bide selam söledi sana :P
    Sinirli Prenses said...
    Çok sevgili teyyarecim ; bende küçüklerimin gözlerinden böyyüklerimin ellerinden öperim..Getiren götüren sağolsun :p
    Dalga geçiyon demi gıs :)
    gereksiz yazar said...
    ben hiç nişanlanmadım, zaten çiftetelliyi de beceremem.. zaten çok kadınca bir yazı olmuş, dıkandım..:)..

    hiç bulaşmayacaktım yazıya, hiiççç...
    Sinirli Prenses said...
    Elini bulaştırdın bi kere artıkın çok geç :) Gereksiz olduğunu hisseden yazar arkadaşım :D
    Al bi yudum su iç :p
    gereksiz yazar said...
    su keser diyorsun..:)
    ZIBBIDI said...
    süper yaa..:D
    Sinirli Prenses said...
    Sevgili yazar arkadaşım(bak gereksiz dimedim) su kesmez dıkandınya açar diye şeyettim :)
    Sinirli Prenses said...
    Kuzum süper olan ne allasen 23 demi :)
    bi dost said...
    iyi yapmışsın valla..

Post a Comment