20.04.2009


Demek ki neymiş , laptopun tuş takımının arası tozlanınca bin bilmem kaç wat gücündeki elektrik süpürgesiyle temizlenmezmiş..Gitti güzelim G harfi :) Ulen kaşla göz arasında üffhhhhhp diye yutuverdi..De ben niye apartmanı ayağa kaldıracak kadar çığlık attım onu anlamadım..Sonrasında saatlerce tozlu süpürge torbasını kurcaladığıma mı yanayım , yoksa bir köşesi tam oturmayan tuşuma mı yanayım bilemedim.Neyse ki yamuk yumukta olsa çalışıyor en azından..Ya hiç bulamasaydım yada çıkmış değil de kırılmış olsaydı..O değilde laptopum henüz bir yaşını bile doldurmadan başına gelmeyen kalmadı.Üç kez formatlandı , ne yapılırsa yapılsın hala 2006 da açılıyor , kablosu yandı ,şimdide tuş ! Off berbat bi anneyim bebeğimi ne kadarda hor kullanmışım :)


*üffhhhhhp ( süpürgenin tuşu yutarken çıkardığı ses efekti)

11 Comments:

  1. sizofren peri said...
    benimde laptopum vardı. hp bır yılın içinde 6 kere servıse gıttı :) ustune su dokuldu :)

    şimdi asus aldım yeni. 1 yıl olucak hıç bozulmadı, bir kere teklemedi. aklına olsun kesınlıkle hp alma ve casper :)
    ...RiGoR MoRtiS... said...
    oauhauauha :D çok güldüm yaa, bende temizlemeyi düşünüodum bu aralar laptop'u.neymiş demkki bu yönteme baş vurmicakmışız :D
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    kızııım 100usd itelerlerdi sana var ya..dua et buldun tuşunu:)
    Mel said...
    ben de yaptım geçenlerde aynı işi allahtan bişiy olmadı.. korkmadım desem yalan olur :)
    Sinirli Prenses said...
    Sevgili pericim HP kadar dandik bi marka görmedim ben ömrümde zaten:)
    Allah kimseye notbook unun acısını göstertmesin :p

    Rigor'cum bana ders oldu sanada ibret olsun :)

    Kuzen'cim annemde saf saf diyoki iş yerindeki klavyelerden birinden alır takarsın diyor yaa :)

    ÇGG'cim valla verilmiş sadakan varmış bir daha sakın deneme :D
    Başında tuz ekmek çevir:)
    abdulrezzak Hüdaverdi Muttalip Koyuverdi said...
    ben bugün kola döktüm ya:/ mouse kısmının sağ tarafı felç oldu utanıyorum servise gitmeye:)
    Martie! said...
    Yıkıldım xD Allah kimsenin başına vermesin xD
    Gokhan Kaynak said...
    gecmis olsun, agresif bir tavir olmamis ama delikiz insan guclu elektrik supurgesiyle laptop mu temizler evetttt temizler bu bana neyi hatirlatti buyur oku http://heyheyyyy.blogspot.com/2009/02/klavye-de-yikarim-ne-is-olsa-yaparim.html
    delininbiri said...
    yine iyi 3 yıldır kullanıyormuşsun laptopunu..benimki 1,5 yılı biraz geçti..3 kez servise gitti, ş harfi sizlere ömür ve dünyanın en yavaş laptopu :D
    Adsız said...
    Sinirlenmene gerek yok tuş takımı değişiyor eskisinden daha iyisi ben 20 tl değiştirdim üzüldüğüne deymez.
    öykü;) said...
    bu yazıyı okuyunca kendimi çok pis biri gibi hissettim kaç haftadır laptopuma temizlik namına hiçbişe yapmadım ya:S

Post a Comment