19.04.2009



Bazen alışkanlıklarımdan vazgeçmek imkansızmış gibi görünsede kimi zaman hayatımın bütün alışkanlıklarından çok sıkılıyorum.Sende bu sıkılgan anlarımda egomu tatmin eden ender yerlerden birisin pek sevgili lan bulok.Canım yazmak istemediğinde yada yazacak bir şey aklıma gelmediğinde neden senin kimyanla oynuyorum sanıyorsun..

Son birkaç haftadır deli gibi Nil’in “SeviyorumSevmiyorum”unu dinliyorum hatta sadece dinlemekle yetinmeyip bağıra çağıra söylüyorum birde ortam müsaitse abuk sabuk bi dans yapıyorum..Evet tam olarak psikolojisi bozuk insan davranışları sergiliyorum :)

Jelibon insanı şişmanlatmaz demi bulok :)

Neden bu kadar güzel yaparlarki bu nimeti ?
Her türlüsünü seviyorum ama şeftalililililisine bayılıyorum..
Yeğenlerime aldığım bütün jelibonları ben yedim hatta ben onlara hiç jelibon almadım hepsini kendime aldım onlarla biraz paylaştım sadece (:

Gülben’in yeni albümünü hiç beğenmedim hatta çok kötü koskoca albümü dinledim ama bütün şarkılar aynı sanki upuzun bi şarkı gibi..Birtek şey hani şu çilekli sakızlı şarkısı varya ondaki tek bir cümle “Sen hayatımdasın ya bundan böyle benim içim acı tutar mı?” işte sadece bu cümle çok güzel..Güzel işte ne bilim hoşuma gitti..

Post içeriği pek müzikli oldu bari bide ” Gönülçelen “ yapalım ama illaki Teo’dan olsun.Olsun gözüm olsun ne olacaksa olsun..Yediğim bir paket jelibona alkolmü enjekte ettiniz itiraf edin lütfen.
Gideyim artık geç oldu yollarda başıma bişi gelmesin sonra..
Güle Güle


Evet dedi ben de seni aldattım
Bİr kez de değil üstelik
Çünkü beni çok kanattın
Çok sevdiğim bir yalandın

4 Comments:

  1. Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    gönülçelen deyince aklıma geldi...bunu börülceler börülceler diye söylüyolardı di mi:)
    Sinirli Prenses said...
    Akabinde "Börülceler börülceler aynı anda görümcelerrr" diye devam ediyor hatta :D
    bi dost said...
    sen de mi celibom manyaasın:) topik olanını pek seviyom ben, şekerli hani dışı:)
    sizofren peri said...
    teomanın mükemmel şarkılarından biri. ayrılık gunu atmıştım kendimi sokaga aglaya aglaya gıdıyordum eve. kulagımda bu şarkı çalıyordu.yoldakıler bana bakıyordu. gozlerım kızmızı eroınmanlar gıbı... şakının ayrı yerı vardır :(

Post a Comment