14.04.2009

Atlatmazsan kuzuları çitlerden
Toplarsın kurtların pençesinden
Hayat bu doğa kanunu dersen
E sen şimdi bana kalkıp,
Ne biçim şiir bu dersen
Ancak bu kadar olur sinirli prensesten

Benim jestim geldi..
Şimdi sevgili bulok akrostiş olurda bukadar mı dandik olur deme , çam sakızı çoban armağanı..Kendimce adağım vardı 100. izleyicime akroştiş şiir yazacaktım ahada yazdım fakat en psikopat zamanıma denk geldi hayırlara vesile olur inşallah :)
Amen.
Ailemize hoş geldin sevgili ATHENA .. (ay çok duygusalım geldi ağlayacağım)



(şaka şaka ağlamıycam)

12 Comments:

  1. ...RiGoR MoRtiS... said...
    99. olarak bunu kaçırdığıma inanamıyorummmm :D
    Martie! said...
    xD Ben de böyle birşey yapayım bari xD
    babegazelle said...
    ahahah deli ya süpermiş :D
    ZIBBIDI said...
    Bida yazmazsın dimi.?Noolur yazmam de nooluuurr..:D

    Deli..:D:D:D
    bi dost said...
    keşke athena da bu cestin farkında olsaydı :D
    Sinirli Prenses said...
    Rigor'cum sanada yapmak isterdim ama çok uzun yahu inan yapacağım dehşet şeyden bütün okuyucularım kaçardı :p

    Martielex'cim yap yap güzel bişi :)

    Babecim'cim deliyim gözü karadeliyimm :)

    Zibbidi'cim yazacam kuzucum 200.izleyiciye yine yazacam :)

    Bi dost'cum dimi insan bi teşekkür eder çok kırıldım böğüüü :)

    Kendime not:Hakkat çok iğrencim yaff böykk :)
    şahin said...
    eheh süpersin! günde onyüzbin milyon kere açıcam artık blogunu:) konuştuğumuzda böyle söylememiştin yada ben yanlış anlamışım sanırım.. sinirli kısmı tamamdı prensesle uğraşıyodum ben de ama açık olarak görülüyorki akrostiş yeteneğin benden 55,8 kat iyi (artık düşün benim halimi ahaha) o yüzden hiç bulaşmasam fena olmıcak:D ben athena bu arada (telif hakkı felan uzun mevzu, isim değişikliğine gittim ama olsun athenayım hala içerlerde bi yerde):D
    Sinirli Prenses said...
    şahin(athena)cim; bende istiyorum ama şiirimi küserim valla :)
    şahin said...
    eheh sırf senin yazdığının değeri anlaşılsın nası bi sanat eseri olduğu kavransın diye yayınlıyorum:D

    Sanmaki 100. olmak
    İstedim
    Neden ki sana
    İmrenişim
    Rastgele geziyordum nette çok
    Laf etme istersen
    İnternette varmı senin gibi blogger hem
    Prenses hem
    Ren-ses
    Eh artık geldik sonlara
    Ne de olsa nette herşey kısa
    Sen istedin jesti ben de yaptım
    En
    Sonunda
    Sinirli Prenses said...
    :):)
    Çok güzel ya teşekkür ederim Şahin'cim.En az benimki kadar iyrenç :D
    Ben bununla yeni bir mim furyası bile başlatabilrim.
    200.ye de yapacağım kesin :)
    şahin said...
    hahaha harika olur!! hatta aklıma bişi geldi bakalım napcan, izleyen sayısı 199 olunca hemen yeni bi blog açıp 200.ü izleyenin olmayı düşünüyorum... blog ismi: çekoslavakyalılaştıramadıklarımızdanmısınız :D:D:D izleyen sayısı 1000i geçer buna yazıcan şiiri bitirene kadar:P yaşasın kötülük:P
    Adsız said...
    puhahahhahahaaa

Post a Comment