14.04.2009


Haber şöyle ;

Akciğerinde fidan yetişti!

Bir hastanın akciğerinde 6 santimetrelik ladin ağacı fidanı bulundu.
Rusya Federasyonu’na bağlı Udmurtiya Cumhuriyeti’nde kanser şüphesiyle ameliyata alınan bir hastanın akciğerinde 6 santimetrelik ladin ağacı fidanı bulundu. Ria Novosti ajansının haberine göre tümör ve kan ifrazatı gibi akciğer kanseri bulguları taşıyan hastadan alınan doku örneğinde, ladin ağacı bulgularına rastlandı. Uzmanların yaptığı inceleme sonucunda, daha önce akciğerinin sağ-alt kısmında kanser teşhisi konulan hastanın akciğerindeki şişliğin ladin ağacı fidanının büyümesi kaynaklı olduğu saptandı. Ardından yapılan ameliyatla, fidan yerinden çıkarıldı. Ameliyatı yapan Udmurtiya onkoloji hastanesi doktoru Vladimir Kamaşev, akciğerde 6 santimetrelik bir yabancı nesnenin nasıl bulunabileceğine akıl erdiremediğini belirtti. Kaşayev, bu bitkinin yeşil renkte olmasını ise hayretle karşılayarak, hangi ışık kaynağından yararlanarak klorofil ürettiğini izah edemediğini söyledi. Bitkinin tohum olarak solunum yoluna düştüğünü ve akciğerin içerisinde büyüdüğünü kaydeden doktor Kamaşev, bu büyüklükte bir nesnenin gırtlaktan geçerek akciğere ulaşma olasılığının olmadığını, aksi halde boğulmaya neden olabileceğini ifade etti. Doktor, “sıra dışı” hastanın taburcu edildiğini ve hiçbir hayati tehlikesinin bulunmadığını kaydetti.kaynak

Şimdi benim midemde uzun zamandır şişlik var ve göbeğimde aldı başını gitti..Acaba küçükken yutmuş olduğum kiraz çekirdekleri midemde ağaçmı oldu , yoksa ben ciddi ciddi obezmi oldum :)
Önceden diyetlerim pazartesi başlayıp en azından salı yada çarşamba biterdi şimdi ise sabah başlayıp akşam bitiyor..Yazda geldi çattı..Ne yapacağız lan bulok :S Senden ne medet umuyorsam artık :)
Ben iyisimi bir doktora gideyim belki ciddi ciddi göbeeemde ağaç vardır..
Hı hı peki tamam.
Olmazsa ben öyle yapayım :)

11 Comments:

  1. Ful yaprakları said...
    ben de okudum gazetede gerçekliğine inanasım gelmedi nedir bu ya:))
    Sinirli Prenses said...
    Ful yaprakları;Canımcım benim korkum haberi okuduktan sonra gerçekliğine inanmayıp tohum yutarak gerçekliğini tescillemeye çalışan yurdum insanları :p
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    bak ne diycem canım kuzenim......olmazsa sen bi doktora git:))
    Sinirli Prenses said...
    Olmazsa ben öyle yapayım :)
    Opal said...
    oyyyyy bu ne ya! yok ben inandim wala ve icim urperdi be. bi movie seyretmistim ya sarmasiklar insanin derisinden girip buyuyo boole. cok acayip olmustum. yeni bi movie ama tr'ye geldi mi (ya da varmi bilmiom)
    o movie tabiki gercek deildi de , ayy bi tuhaf oldum be :(
    (sakin gulme saftirik gibimi oldum noldum) ayy ne kotu fena biseyy:((((
    Sinirli Prenses said...
    O değilde Opalcim ya benim göbeemde kiraz ağacı varsa :)
    Aha bak saftriklik böle olur sen gülebilirsin :)
    Martie! said...
    Ben de bugün okudum gazetede.Ben de küçükken düşürdüm acaba içimde ağaç olur mu diye xD Yıllar sonra anladım bunu nihayet xD
    cesetizleri said...
    sigara içmenin yararları işte...
    benim akciğerimde hiçbir zaman ağaç çıkmayacak :)
    ZIBBIDI said...
    Kirazdır o kiraz.
    Zeko said...
    ben bi gün bi ağaca dönüşücem die bir geyik yapıyorum son zamanlarda , şimdi postu okudum ve hayallerimin gerçek olma ihtimali olduğunu örendim. havalara uçtum o ye.
    Sinirli Prenses said...
    Zekocum dikkat et meyve veren bi ağaca dönüşme :)
    Malum bununla ilgili özlü sözlerimiz mevcut :p
    Milletçek uygulamaya pek hevesliyizdir :)

Post a Comment