10.04.2009


Ölüyorduk lan bulok!!
Kuzenle iş çıkışı eve yakın bir ışıkta karşıdan karşıya geçmeye çalışırken resmen aracın önüne poster oluyorduk..Nasıl korktuk nasıl korktuk anlatamam..Geri zekalı herif U dönüşünün yasak olduğu yerde nasıl aldıysa o virajı! Kaçıyoruz üstümüze üstümüze geliyor,biz çığlık çığlığa kaçıyoruz etraftakiler bizden fazla bağırıyorlar !! Ay gitti kızlar diye :)
Hani derler ya böle durumlarda insanın hayatı gözlerinin önünden film şeridi gibi geçer diye , yok annem öle bişi olmadı bende.Sadece annem geldi aklıma bir an “yazık lan dedim hastaydı kırk yılın başı bir kokoreç istemişti alamadan geberiyom” diye düşündüm :) Salak kendini düşünsene ölüyorsun o kokoreçi nasıl olsa yer :p
Ne kadar sevgi dolu bi insan olduğumu gördünmü bilok ..


Yalakayımdır da ben çok kötü fena hemde..Ablam annemle babamı bayramdan bayrama öper , ben her odaya girip çıkışım yalarım suratlarını sarılırım mıncık mıncık böyle annecim babacım.Sülale içerisindede böyleyimdir herkese sarılayım mıncıklıyım öpüm koklayım isterim huy işte :) Ay dağıldı yine konu işte biz böyle ışıklarda keklik gibi sağa sola kaçıştık arabayı süren devenin arkasından küfürleri sıraladık , hırsımızı alamadık plakasını polise şikayet edip gittiği istikametinide bildirdik.Oh mis gibi içimiz rahatladı biraz..Ciddi ciddi ölüyorduk valla Allah bize rahmet eyleyecekti :) Sende bu gün burada helvamızı kavurup fatihayı okurdun arkamızdan sevgili lan buloğum..
Biz zaten ne zaman eve yürüyerek gitsek başımıza muhakkak bi iş geliyor..Var bi cenabetlik ya anlayamadık :)

Bahar geldi malum bütün vitrinler cıvıl cıvıl bizde sinek gibi bütün vitrin camlarına yapışıyoruz sonra kendimizi tutamayıp kuduruk gibi hop içeri ona da bakim,ay şu çok şeker,buna bayıldım pembeside olsun yeşilide çok güzel amaaa diyerekten evin yolunu zor buluyoruz..Ayakkabı satan bir dükkana girdik koymuşlar oraya kazulet gibi bir kızı bir boktan haberi yok şu ayakkabının otuzsekizi diyorum kırk geliyor otuzdokuz diyorum başka model geliyor beyaz diyorum siyah geliyor kıza soru soruyorum salak salak suratıma sırıtıyor..Töbe töbe dedim ya çık psiko çık dışarı katil olacam , bir de çıkarken şey dedi ya “istediğiniz model yarın gelir sizde erken gelirseniz bitmeden almış olursunuz” yok ben sabah kapıda bekliyim olmazsa diyecektim de şimdi akşam akşam bela mı olurum belamı mı bulurum attık kendimizi dışarı..Ondan sonracıma başka bir ayakkabı mağazası , kapıdan içeri girdiğimizde ilk karşılaştığımız şey bir bağyanın göğüsleri oldu :) resmen fışkırmış sığdıramamış onları bodynin içine ,mağazadaki çalışanları hidayete erdirmişti :)


Ay işte böyle valla…bu hikayden çıkan sonuç neymiş bulok?
Biz ayakkabı almayı beceremiyoz :)

12 Comments:

  1. Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    yalnız kokoreç alırken biz kendi aramızda konuşuyoduk da,ben dedim "şimdi ben sana yukarda el sallıyodum" diye amca da koptu orda hani...töbe töbe ya ..."yahu amca insan bi bardak su verir sevabına güleceğine" diyesim geldi ama diyemedim zira dizlerimin titremesine konsantre olmuştum...

    bir de hakketten o teyzenin memeleri neydi öyle ya,yemin ederim yeni yetişen birisi olsa travma sebebiydi.

    hadi kal sağlıcaklan kuzenim..bundan sonra ışıklardan geçerken önce trafolara,sonra ışıklara bakıp öyle gececez senle...herşey daha güzel olacak emin ol:)
    Sinirli Prenses said...
    İlahi yaaa amma güldüm ha..
    Ama kokoreççide suç yok ölümden dönmüş iki kız kahkahalarla gülüyo adam napsın :D

    Tombul tombul memeler zalım oy gelinnn :D

    Amen.Tanrı seni korusun annem :D
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    e napsaydık canım allah allah...ölmediğimize güldük hem biz sevinçten....:))
    ZIBBIDI said...
    OLmazsaa karşıdan karşıya geçerken gençlerden yardım isteyin..:D

    *Karşıdan karşıya*bu nasıl bi tabir böyle yaa..
    bi dost said...
    ay gitti kızlar diye mi bağırıyolardı ahahaha :D ne moral ama:)) Allah korumuş yaw..
    babegazelle said...
    aman geçmiş olsun biz de atlatttık arkadaşla bugün yaa ben uyanık geçtim bu asvalta yapışmış gibi salak kaldı öle gidiodu töe töbe trafik şakaya gelemz walla allah korusun:D
    Sinirli Prenses said...
    ZIBBIDI; kuzum ben recep ivedik in yaşlı amcayı karşıya geçirmesi gibi istiyom mümkünmü :)

    bi dost; cum o anda benim aklımdan geçenlere bakaraktan adamların yaptığı yorum gayet sıcak kanlı geldi valla :D
    Hakkatten allah korudu valla..
    Sinirli Prenses said...
    babecim ya aynen bizde öyleydik ama uyanık olan kuzendi salak salak kaçışan ben :D
    Büyük geçmiş olsun sizede gerçekten trafik şakaya gelmiyor dikkatli olmak gerenk :)
    Allah sen bizi trafik canavarlarından koru yarebbim amin:)
    khaos said...
    :))
    Şekerler..

    Ayrıca o göğüsleride pek merak ettim sabah sabah:) :P
    Sinirli Prenses said...
    Tolga'cım valla hi o göğüsler hiç çekici değil bilakis biraz iticiydi üstelik sabah sabah cıkss hiç iyi gitmezdi :D
    khaos said...
    :P
    Peki..
    Sevgiler:))
    foodbynil said...
    geçmişler olsun bebeyim,virajlarda öküzleri biri durdursun.Lan bak o ayakkacıdaki kızı da sewdim bian sevimli geldi gözüme yarın demiş yaaa.Safff ya sonu olucak haberi yok :D

Post a Comment