8.04.2009


Masa üstümde bir erkeğin bir kıza arkadan sarılmış yüzleri olmayan tahtadan oyma helkelciklerin resmi var..(bknz. Yan taraf ) Niye kendimi yoruyorsam :)
Ne kadar romantik görünürlerse görünsünler , yüzlerini olmadığı halde kızı üzgün hissediyorum, erkeğin kızın kalbini feci şekilde kırdığını düşünüyor , erkek olandan için için nefret ediyorum..Bütün feminen duygularım kubarık kubarık kabarıyor :) Nedendir bilinmez ..

Geçenlerde küçük yeğenim soruyor; teyze sen kaç yaşındasın? Bende salak gibi sanki gulle arkadaşımla konuşuyormuşçasına 82 liyim çooocuğum dedim..
Ne anlar 5 yaşındaki çocuk 82 den 92 den,bendeki de akıl işte neyse lafı sıyırttım yine..Cevap olarak ne dese beğenirsin “ama teyze hiç kırışmamışsın”
Bende benim ruhum kırıştı yavrucuğum deyince , çocuk o nerende ki dedi :) Baktım muhabbetin gidişatı pek normal değil sus dedim sinirli sus! Psikolojinin alıcısının ayarı bozulmuş küçücük çocuktan ne istiyorsun..

Bide son olarak şey istiyorum hani şu bloglarda dolaşan bir mim varya “sevgiliniz nasıl olsun” ahada ona cevap veresim var “sevdiğim adam ta en uzağımda değil sadece yanıbaşımda olsun “ bu olsun yani..
Sadece bu..

8 Comments:

  1. Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    ayşe teyze ruhumun kırışıklıklarını açmaya çalışırken cııırt diye yırtıldı ne yapmam lazım:)


    şaka bi yana allah sevenleri ayırmasın.....amin(hasret çeken smile)
    Sinirli Prenses said...
    Biliyorum ayıracaaaak bu gavur eli ikimiziiiii..

    Anladın sen onu :D
    Amen
    bi dost said...
    son paragraf hüzünlü ama beee... yapma bunu gecenin bi vakti, sevgilisi kendine ihtiyaç duyduğu halde çok uzaklarında olan bi kız(ki o benim) okursa diye düşünmeden mi yazdın, olmaz kii:((
    kelebenk said...
    hiç kırışmamışsın dediğin de benjamin button ım ben deseydin ya:) dsşlfksşdlf
    Sinirli Prenses said...
    Ahahaha evet dimi sonra cocuun psikoloji tırt :)
    İlahi kelebenk :)
    kelebenk said...
    error error verir dumanlar çıkararak...ahahah:) ayy töbe:)
    Sinirli Prenses said...
    Zaten yeni nesil azman gibi töbe hakkat ya :D

    Bide kırık mıdır nedir elbise dolabına girip gizli gizli ablasının eteklerini giyiyor :)
    Töbe yarebbim üç kere töbe :)
    kelebenk said...
    etek giyme olayı fenaymış...

Post a Comment