4.04.2009




Hani çocukların bayıla bayıla yedikleri sürpriz yumurtalar varya,işte onların içinden çıkan oyuncaklar insanı katil edebilirmiş.Şu ahir ömrümde bunuda öğrendim..Abartmıyorum tam bir buçuk saat o şeyden çıkan zımbırtıyı yapmak için uğraştım,ağzım yüzüm yamuldu küfür ederken..Yaptım yapmasına da kağıttakine pek benzemedi godzilla gibi bişi oldu :)nasıl hırs yaptıysam artık neyi nereye taktım allah bilir üçüncü bi tür yarattım :)


Ulan oyuncak oyuncak değil bildiğin çin işkencesi..Yok yok siz siz olun çoluğunuza çocuğunuza eniğinize cücüğünüze sürprizli yumurta almayın..Şahsen çocuk olsam , sende bana ondan alsan ümüğünü sıkasım gelir :D




Üç kez cep telefonumu çaldırdım..Bunlardan birtanesi çanta ile beraber toptan diğer ikisi perakende:) Sana ait herhangi birşeyin alınması yahut çalınması çok koyuyor insana evlat acısı gibi şerefsizim..


Ofisteyim dışarıdan sesler geliyor camdan aşağı bakmak için cama doğru gittim o esnada çantamı neden masanın üzerine çıkardım pek hatırlamıyorum..Şeytan dürtmüş olsa gerek :) Koymuşum masanın üstüne gel beni çal der gibi!Dengesizin biri de çıkarken ofisin kapısını açık bırakmış..Ben belime kadar cam dan aşağı sarkmışım aşağıda arabasına ceza yazılan adama yorum yapıyorum saf saf ; "anam adam yukarı çıktı polis ceza yazdı ,adam bi gelecek apışıp kalacak" dedim.Demez olaydım masama yaklaştım yaklaştıım yerde apıştım kaldım:) Çantamın yerinde yel bile esmiyor artık..Çok kötü fena birşey..


Aklıma Vizontele geldi..En sevdiğim repliklerden biridir , ki günlük yaşamımda hala kullanırım;




Şafak Sezer: Baba! Akü yok.


Cezmi Baskın: Şarjı mi bitmiş la ? Tabi farları açık bırakırsan öyle, olur böyle!


Şafak Sezer: Baba Akü komple yok çalmışlar.


Cezmi Baskın: (bardağı fırlatır) Vıyyy


Şafak Sezer: Kaputu açmışlar bi de aküyü çalmışlar, kaputu açtınız bari aküyü çalmayın, aküyü çalmamış olsalar...:)




Çantayı çaldın bari telefonu bıraksaydın..




Eyvallah bebişim.Öptük seni ailecenek:*

9 Comments:

  1. Ruyayla said...
    Geçmiş olsun prensesim..
    Hayret bişey ne cesaret artık hırsızlarda.. Ofise kadar giriyorlar..

    Ayrıca O oyuncakları yapmasını ben çok seviyorum :))
    Sinirli Prenses said...
    Saol canımm allah kimsenin başına vermesin.Amin:)

    Bende severdim, bak severd"DİM" son oyuncağa kadar :D
    ¨˜SananaAkİ BaNAneSaN(•̪●) ¨˜® said...
    o son oyuncağı japonlar yapmıştır :P ehuehehe.
    Geçmiş gerçekten Allahtan benim başıma daha hiç böyle birşey gelmedi gelmesinde zaten bunalıma girer tik sahibi olabilirim sorunlu bi insanım ben :D
    fulya said...
    geçmiş olsun.
    senin yine arkan dönükmüş çalma cesareti göstermiş her kim çaldıysa

    ben sahildeyken başımın ucundan götürdüler çantamı (((:

    nasıl bi saf salaklıkla yatıosam artık
    ::puck-robin:: said...
    hale bak kaşla göz arasında ne cesaret!
    geçmiş olsun.
    Sinirli Prenses said...
    *Capon arkadaşım;buzamana kadar başına gelmemiş bundan sonrada gelmez inşallah.Amen

    *Fulyacım;Saol güzelim sanada geçmişler olsun:)

    Puckcum;Vallahi cesaret sınırını çoktan aşmışlar bunlar teşekkür ederim ..
    ZIBBIDI said...
    Emin ol çocuklar yetişkinlerden daha kolay yapıyorlar o oyuncaklar.Bizim kadar dolanbaçlı düşünmüyorlar..

    Geçmiş olsun bu arada..

    Sokakta bir şeye dalayım filan deme kapıp kaçarlar ruhun duymaz alimallah..:D
    Karakutu said...
    hazinle anlatılacak çalma öyküsünü böylesine güzel yazdığın ve tebessümle okuttuğun için teşekkürler, çok hoşmuş.yani yazı:)
    Devrim said...
    Oyyy... Trajikomik bir hikaye. Sen git adamın derdine yan, birileri de orda senin kuyunu kazsın. İnsafsızlık! Neyse, geçmiş olsun efem...

Post a Comment