2.04.2009


Hayatımda duyup duyabileceğim en iğrenç ses , telefonumun alarm sesidir herhalde...

Evet anlayacağın ileri geri oynanan saat ayarlarından dolayı yine uyanmakta güçlük çekiyorum ve çamuru da telefonumun alarm sesine atıyorum :)Hani bu sene yoktu saatlerle oynamak , ben kendimi ona göre programlamıştım..Yazık değil mi benim bünyeme..Zaten ruhum erorr veriyor son günlerde..Ama bu konuya hiç değinmeyeceğim.Kocaman bir SIR.. Bu konu benimle mezara kadar gidecek..
Neyse ne diyordum ne yazdım iç karartmaya moral bozmaya gerenk var mı ? Yok hemi guzzum.. İyiyim şimdi toparladım kendimi , evden kaçma planlarımı da erteledim bir süre :)

Ama bu demek değil ki tamamen vazgeçtim , asla!! Bir gün bunu yapacağım evet evet yapacağım :)
Önce çaktırmadan eşyalarımı ufak parçalar halinde ofisin ücra köşelerine zulalıyacağım , sonrada tepemin tasının attığı bir gün pılımı pırtımı toplayıp çekip gideceğim bu ellerden..
Nereye mi? Valla onu hiç düşünmedim be canım..Nasıl olsa yaz geliyor hiçbir yer bulamazsam , belediyemin yapmış olduğu nadide parklarda idare ederim bir süre :)


İçinde bulunduğum ruhsal bunalım günlerinde sevgili buloğumun kimyasını bozmaya çalıştım , kırmızıdan sıkıldığımı fark ettim pembe yaptım.Sonra pembenin griye ne kadar yakıştığını fark ettim ve aslında pembeyi tek başına sevmediğimi onun griyle birleştiğinde en sevdiğim renk olduğuna karar verdim.
Zaten ben ne zaman yazacak bir şeyler bulamasam bloğumun orasını burasını kurcalıyorum tesadüfen de değişik şeyler öğreniyorum tavsiye ederim..

Son olarakta saygıdeğer gugıl amca “saftirikliğin tedavisi” ni gugılda arayan güzide insanı bilerek mi bana gönderdin?
Lütfen tamamen tesadüf de , yada ya nebilim yanlışlık olmuş bacım kusura bakma falan de nolur nolur :)

Kabul ve taahhüt ederük.
Saygılarımızla.

4 Comments:

  1. Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    saftirikliğin tedavisini senin blogda arayan arkadaşa burdan selam ediyorum ve güzide bir ata sözümüzle yazımı bitiyorum...kelin ilacı olsa başına sürer:))


    kızdın mı?
    yok yok sen bana kızmazsın ki:özgüveni tavanda olan smile
    Sinirli Prenses said...
    Kızmak mı?Ben mi?
    Yerde depelenen smiley :D
    ZIBBIDI said...
    Deli..:D
    Sinirli Prenses said...
    Biri bana mı seslendi:D

Post a Comment