12.03.2009


Evet herkesin söylediği gibi canım hiç yanmadı hatta iğneyi bile hissetmedim ama neden kimse bana ağzıma su hortumu sokulacağını sölemedi..Uyuşan dilim kontrolden çıktı hortumu bir ileri bir geri rahat durmayınca tam iki kere boğulma tehlikesi atlattım , doktorun " durmamı istediğinde sol elini kaldır" demesine rağmen tam üç kere sağ elimi kaldırım ve ağzıma soktuğu alet damağıma çarptı..Bittimi hayır bitmedi , sağ elden vazgeçip sol eli kaldırmaya çalışırken ağzımı çalkalamam için yan tarafıma yerleştirilen suyu döktüm ve son olarakta dişçiden ayağımda galoşlarla çıktım.Yok çıktım masum olur , koşarak kaçtım.. Ama bütün suç koltuğa oturduğumda titrediğimi farkeden doktorun "bizim bi komşu vardı , dolgu yaptırdı öldü" esprisinden sonra oldu ben biliyom..
Aman tanrım altı üstü bir dolgu yaptırdım başıma gelenlere bak sen beni doktorların eline düşürme yarebbim.Aminnn..

Tabu yaptık biz yine ama eksiklerimiz vardı takım tam değildi..Yoksa garsona boşmusun diye neden sorayım canımm:)
Velhasıl kelam erkeklerden eksik oyuncu sayısıyla açık ara farkla biz yendik ezdik onları resmen..

Sadece bir dialog aktarmak istiyorum;

Anlatıcı: Sinirliprenses nasıl giyinmiş?
Tahmin eden:Rüküş!!!
Sinirliprenses:hstrfgsdfadsgdagdff :S :/:<

Sırf Ferhat nasıl biri sorusuna " Ezzik " dedim diye hazırlanmış bir komplo olduğuna inandırmaya çalışıyorum kendimi :) Amen..

6 Comments:

  1. Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    (: hakkını yeme kıs önce şık dediler
    Sinirli Prenses said...
    Madem şık dediler sonra neden rüküş dediler :) Rüküş diyecektin şık neden dedin şık dedin bari rüküş demiyeydin..
    Bunu böyle ne kadar uzatabilirim sence :)
    Cimbakuka said...
    Bizim tabu oyunlarımızda efsanedir grup olarak, bayanlar ve erkekler inanılmaz şeyler çıkıyor.

    Hem kadın erkek ezeli rekabeti hemde çirkeflikler diz boyu.

    bu oyunu bulanı bulsam öpecem vallahi :D

    Kelime : Kelepçe
    Anlatan (erkeklerdedir sıra): Bir fantezi aleti,
    cevap:1 kırbaç, değil
    cevap:2 kelepçe,
    cevap doğrudur, bayanlar :S:S:S:S :D
    Sinirli Prenses said...
    Bende öpecem :)
    Adsız said...
    :)) Bu kadarla geçmiş olsun.
    ZIBBIDI said...
    Geçmiş olsun kuzum.Ben gitmicem dişçiye anlaşıldı..Tırs tırs..:D

Post a Comment