9.03.2009

Bugün patronumun yeni aldığı , bakmaya bile kıyamadığı ve ilk kez giydiği takımına çay döktüm! Evet hemde en şekerlisinden :) Koyu renk olsa tamam diyecem açık gri birde ..Dünyanın parasını verdi o şeye birde koca göbeene olsun diye milyon tadilattan geçti zavallı takım ve ilk giyildiği gün facia... Ama benim bi suçum yokki..Ya ben iş yaparken biri tepemde dikildiği zaman acayip uyuz olurum , hiç yer yokmuş gibi çekti koltuğu oturdu masamın yanına..Zaten heryer heryerde pazartesi işler yetişmiyor telaşesi benim masam zaten senede iki kere toplu olur oda bayramlarda:) Ne işin var senin benim masamın yanında..Çay getirende de suç var koymuş taaa masanın ucuna almaya çalışsam göbeem kaçar ki görmemişim bile, evrak arıyorum telaşla bir kulağımda telefon hooop gitti çay adamın üstüne..Ay aman diyene kadar cağnım takım boydan boya çay,paçasından süzülüyordu yemin ederim..Allahtan çay orda beklerken abdes suyu kıvamına gelmişte birde yanıkla uğraşmadık..Sildik falan ama leke kabak gibi ortada akşamda randevusu vardı galiba suratı asıldı bi garip bakmaya başladı bana bişi olmaz sorun değil falan desede eminin içinin yağları erimiştir..:) Bir kaç gün fazla yaklaşmasam benim için iyi olacak..
Neyse asıl derdim bu değil yardım edin a dostlarrr.
Normalde canım çok tatlıdır benim , bi yerime birşey olacak diye ödüm kopar..Ama bu durum herzaman böyle değil..Eğer çok üzgünsem birileri yüreğimi fena halde kırdıysa yada sinirden patlıyor gözümden ateş fışkırıyorsa kolumu kessen canım yanmaz..
Şu sıralar pek bi mutluyum , çarşamba günü dişçiye gideceğim birazcık hatırım varsa biri kuyruğuma bassın canımı yaksın ki o lanet dişçi koltuğunda bişey hissetmiyim :)
Aksi halde doktorun , "bak gelmemezlik yok sözmü?"Söz! gibi yaptırımlarını hiç duymamış yaşamamış farzedeceğim verdiğim sözden döneceğim..
Altı üstü bir dolgu lan ne var bunda korkacak diyorum kendi kendime yok yeterli gelmiyor yemiyooo.İnanılmaz korkuyorum.
Tanrı beni korusun.
Amen.

15 Comments:

  1. Camilla said...
    sakin canım sakin :)
    Üfürükten Prenses said...
    off düşünemiyorum adamı ya :P
    tebrik ederim,başarılarının devamını dilerim..
    çayçının komplosu kesin :P
    Sinirli Prenses said...
    Hiç canım acımayacak dimi Camilla'cım dimi canım :)Sinek ısırığı gibi dimi :)

    Prensessim bu kesin beceriksiz çaycının eseri emin ol ben daha iyisinide yapabilirdim :)
    ZIBBIDI said...
    Kuzum seni sakinleştirecek,ümitlendirecek bişey yazmak isterdim ama..Kelin ilacı olsa başına sürermiş..İsa seni korusun..Amen..:D
    Sinirli Prenses said...
    Baba oğul kutsal ruh adına hemi kuzum :)
    Amen
    babegazelle said...
    bişi olmuo yaa benim de var dişçi fobim çok ama dolgudan bişi olmuo kanal tedavisine neim düşürmesin allah
    Sinirli Prenses said...
    ay anam dur töbe de gıs ne kanalı ne tedavisi ölürüm o koltukta ruhumu teslim ederim töbe töbe
    Amen:)
    Adsız said...
    ben yirmilik diş çektirdim geçenlerde resmen ağzımı kesip biçtiler sana altı üstü dolgu yapcaklarmış bişicik olmaz benim bile canım yanmadı gözümü de kapattım hiç bi alet edevatı görmedim psikolojim de düzgün sana tavsiye ağzına doğru dişçi yaklaşınca elindekilere hiç bakmadan gözünü kapat bitti diyene kadar da öyle dur :D şimdiden geçmiş olsun diyoruz baka gitmemezlik etme çürürse çekmek daha zor olur,daha fazla canın yanar (^_^)
    Sinirli Prenses said...
    Bak işte bu içimi biraz olsun rahatlattı ..Tavsiyene sonuna kadar uyup gözümü biranolsun açmayacağım saol cici öpim muahhh :)
    _zAhİr_ said...
    amen ki ne amen :)
    Opal said...
    ya bi igneyle uyuscak orasi hicbise hissetmicen. goslerini kapa that's it! allam ben ne kadar ters bi insanim niye ben boleyim ben bilmiorum ama ben disciye hoplaya ziplaya gidiyorum. cok seviyorum o koltugu ve giderken yanida mutlaka en sevgidim klasik muzik cd'lerini goturuom, adam takiyo. ben gozlerimi kapiyom muzigi dinniyom. ben cok ciddiyim. sen de bi dene istersen.
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    heeeyy dagılın uleyyn:) en son diş gazisi geldi...kuzum korkma yaw bişicik olmas dolgudan,hemencecik bitiyo zaten sende hisetmiyosun.2 gün önce kanal tedavisini tamamlamış ve 1 adet 20lik dişinden kurtulmuş birisi olarak diyorum bunu bak.Birşey biliyoz da söylüyoz;)
    sinderellaaa said...
    acı macı yok güzelim merak etme!önce ağzına 1 sıvı sıkacaklar iğneyi hissetmeyeceksin,iğneden sonrada dolguyu hissetmeyeceksin,öyle bir uyuşacakki konuşmak istesen bile beceremeyeceksin:))sen gözünü kapa bugüne kadar dişçiye gidipte ölen kimseyi duymadım ben!:))Allah şifa versin!:)
    Adsız said...
    ben böyle bi yazıyı sanki itiraf.com'dan hatırlıyorum?
    yanılıyor muyum yoksa?
    Sinirli Prenses said...
    soğukduşetkisi arkadaşıma cevap ; kesinlikle yanılıyorsun itiraf.com da sadece sıkı bi okuyucuyum itirafçı değil :D
    Valla bak :) olsam onuda sölerdim.
    Evet evet eminim söylerdim.

Post a Comment