8.03.2009



İki yeğenim var kız olan dokuz erkek olan ise dörtbuçuk yaşında , bütün çocuklar gibi onlarda kudurukluklarının hakkını fazlasıyla verip bizi sinirden çatlatsalarda çoğu zamanda kahkahalarla güldürüyorlar..

Şu perili,sihirli,prensesli filmlerden nasıl etkilenmişlerse artık geçenlerde büyük olan küçüğü sana bi iskir(iksir değil iskir) :) yapacağım sihirli güçlerin olacak diye kandırmış zavallımı ..Koymuşlar ortaya bir tas su içine allah ne verdiyse tombi ,açılmış kurşun kalem pisliği,pastel boya,bebek ayakkabısı,portakal kabuğu ve bir tutam saç :) Tahmin edin bakalım kimin bir tutamı..Azıcık keseceğim diye kes çocuğun başının ortasından koca bir tutam orta yer apaçık :) Kızsan olmaz gülsen olmaz..Büyük , suçlu sesini çıkartamıyor küçük tepesindeki açığı göremediği için olayın farkında değil.Soruyoruz küçüğe saçına ne oldu diye "ablamla kuaförcülük oynarken masusçuktan kesti diyor" :) Çok merak ediyorum hazırladıkları karışım ay pardon iskirden içtilermi :/


Ben hatırlamıyorum ama her anlatıldığında keyifle dinlediğim bir anı geldi aklıma ; Ben üç ablam on yaşında bir hafta sonu bizi parka götürüyorlar böyle zamanlarda çocukların istekleri hiç bitmez ya annemle babam bizi tembihliyorlar yol boyunca..İşte yavrum bak paramız yok her gördüğünüzü istemeyin paramız olduğunda çok alırız diye..Bizde nasıl şartlandıysak parka adım atar atmaz hep bir ağızdan ritimli bir şekilde bağırıyoruz ;simit yooook,gazoz yooook,pamuk şeker yooook,elmalı şeker yooook,dondurma yoook,balon yooookk..Aileler bize tuhaf tuhaf bakıp gülerken annemle babam renkten renge giriyorlar , tembihlediklerine bin pişman :) Yazık rezillikleri bu kadar da değil..Biz çimenlerde koştururken ablam zamanın parası beş lira buluyor elinde para bağıra bağıra annemlerin yanına koşturuyor..E artık sloganı değiştirme zamanı geldi başlıyoruz biz yine bağırmaya simit vaaar, gazoz varr , dondurma varr ..O gün annemle babama ne istersek aldırmışız tıka basa yemişiz..

Şimdi çocuklarla her sahile indiğimizde ablamla bağırıyoruz simit vaaar gazoz varrrr elmalı şeker varrr ..Çocuklar yaşanmışlıktan bi haber kıkırdayarak bizi izliyorlar :)

Çocuk olmak güzeldir..Birde çocukluğunu doyasıya yaşayabildiysen ne mutlu sana..
Birde kardeşin varsa git koş sarıl boynuna :)Kardeşinin kıymetini sakın unutma..
(Edit medit)

7 Comments:

  1. DeliRapunzel said...
    çok keyifle okudum yaa:))uzun zamandır okurken sesli gülebildiğim sayılı yazılardan oldu. ençok ta parktaki halinize güldüm. ne güzel birsürü kardeşin varmış. ben yalnız büyüyen evin tek çocuğu olarak kardeş duygusunu hiç bilmedim. hayatıma giren, çok sevdiğim bir çok insanı kendime kardeş kabul ettim. çocukluk arkadaşımı, kuzenimi kardeşim bildim. ama zaman geldiğinde bize ayrılan süre bittiğinde onlar hep evlerindeki gerçek kardeşlerinin yanına döndüler. yani demem o ki, ben hep kısıtlı sürelerde bu duyguyu kendime suni bi şekilde yaşatmaya çalışsamda beceremedim. 25 yaşındayım ve bir mucize ile kardeşimin olabilmesini, 7 yaşındayken nasıl istediysem şimdide hala aynı özlemle isterdim.. evet evet bi kardeşiniz varsa eğer mutlaka gidin sarılın boynuna, kıymetini bilin...
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    Gittim sarıldım sevgili ablamın boynuna,bana bayram değil seyran değil noluyo dedi..diyemedim bişi,güldüm oturdum yerime:))
    e-SerdarK said...
    Keyifli bir anı, çok hoşmuş :) Ben de kızkardeşimle seyrettiğimiz vurdulu kırdılı filmlerden sonra hareketleri üzerinde denerdim. Hatta bir seferinde dengemi kaybedip kızın burnuna yapıştırmıştım tekmeyi. Oturup beraber ağlamıştık :)) Şimdi o da kendi oğluyla boğuşuyor... Hep üzülmüşümdür kardeşi olmayanlar için...
    babegazelle said...
    hehehhe o pis karışımlardan yapmayan çocuk yoktur ki ben yapardım şahsen o zaman sihirli annemler nein yoktu biz de pas çözücü bulmak için yapardık onları aslında bende bilimadamı kumaşı varmış da yazık olmuş işte hep annemin kafama vurup yapma şu pislikleri demesi yüzünden:)
    ZIBBIDI said...
    Çok keyiflendim yazıyı okurken.Açtım yorumu neşeli neşeli bişeyler yazıcam..Delirapunzel bütün keyfimi kaçırdı..Üzülme bee deli karındaşların yoksa blogdaşların war,misal git piyensese sarıp sarmalar seni cidden bak..

    Haksızmıyım kuzum.?

    :D
    Sinirli Prenses said...
    Haklısının kuzum :)

    İçimdeki insan sevgisi o kadar büyükki herkescikleri sarıp sarmalayabilirim :)
    Delim rapunzelim gel annem sarıl bana :)

    Babecim sanada yazık olmuş valla :)
    _zAhİr_ said...
    yine içimden içimden sevdim güzel kardeşimi:) okuldan gelsin de sarılayım sıkısıkı :)

Post a Comment