5.03.2009


Kış kanımı donduruyor , beynimi uyuşturuyor ..
Yaz gelsin istiyorum…


Ben gençken :) sabahları saatin alarmı çalmadan önce uyanır yataktan zıplayarak kalkardım..kendimce adına dans dediğim hareketler eşliğinde hazırlanır manyak bir neşeyle yola koyulurdum..Şimdi öylemi ya ; alarm tam dokuz kere ertelenir yataktan sürünerek kalkılır başka bi yere kıvrılılır (kıvrılılır ne demek lan) sonra tekrar sürünme pozisyonunda duşa girilir kaynak suyun altında daha da bi mayışılır , üç kat kıyafet giyilip giyilip çıkartılır hiç bişey beğenilmez ve yine giyecek hiç bişeyim yok bıdı bıdısı yapılır..daha içe sinen bir şeyler bulunup giyilir saçlara bi toka yallah sokağa..Eller cepte gözler şiş ağız esnemekten yırtıldı yırtılacak , bön bön işe gidilir..
Ben bu uyuşukluğu soğuktan sanıyordum ya meğersem yaşlanmışım ben artık ..

Aslında ben yaşlandığımı fark ediyordum da artık çevreme de yansıtıyorum işte bu kötü oldu :) Zamanın bu kadar hızlı ilerlemesi insanın suratına tokat gibi çarpınca anlıyor giden zamanın bir daha geri gelmeyeceğini..Yine mevzunun gidişatı derinleşmeye başladı kapatıııyoruuum bu konuyu kapaattıııım ..

Geçen sabah işe gelirken bi kuçu kuçu gördüm görsen minnacık bişi yeminle ayakkabım ondan daha büyüktür , yaklaştım sevmek için anam bir havladı çemkirdi saldırdı bana ilk anda öyle bir varlıktan böylesine bi şiddet beklemediğim için irkildim tabi sonra bir kahkaha attım sokak inledi :)
Sivas kangalla büyümüşüm ben ayakkabım kadar eniktenmi korkacam..

Sivas kangalla büyüdüm ben gerçekten, biz mi onu büyüttük omu bizi orası tartışılır..Ben düz duvara tırmanmayı onun sayesinde öğrendim :) İlk geldiği gün küçücüktü minnacık şipşirin..Hızla büyüdü o minik sevimli şey koyun kadar oldu..
Siyah rengi pek sevmezdi mahallemize süt dağıtan kara çarşaflı sütçü teyze bile nasibini almıştı bizimkinden..Hoş siyah okul önlüğünü giydiğimde beni de tanımıyordu :) Sonra birgün bekçiler geldi ve köpeğinizi ya bi çiftliğe verin yada onu vuracağız dediler. Evden ayrılış yine hüzün yine göz yaşı :(
Pai pai bilok öptüm seni ..

7 Comments:

  1. Opal said...
    guldum guldum, "-bu kiz alem yaf" dedim ama sonunu okuyunca gene geldiler bana, bastilar , sovuyorum simdi hay hepsinin zihniyetine!hayvanlara yasam hakki vermeyen .... .... ....'lar! dunya kendilerinin babasinin mali sanki.
    neyse zaten , basimizinbakani:
    "-onlarin derdi millet deil kopekleriyle yatip kopekleriyle kalklarlar fln" dediiinde de "hay kopekler kovalasin sizi emi! allaam insalla kovalar yareppimm amin supaneke amin dinimiz amin" falan gibilerinde bisiler demistim , iki gun once kopek bunnari bi gusel kovaladi. oh canima degsin, yakinda tum kopekler boole baskaldirsin hepsini kovalasin insala yareppim sonracima ben onlari kovalayan o kopee bulsam falla billa seref madalyasi vercem!
    ZIBBIDI said...
    yaklaştım sevmek için anam bir havladı çemkirdi saldırdı bana

    koptum burda neşeliydi yine..

    Yaz gelsin istiyorum bende..

    Ama yaşadığın şehre yaz gelince gitsin die çok dua edersin sanırım..

    Düşünemiyorum o nemi..üffff terledim haa..:D
    Ful yaprakları said...
    yaz gelsin kesinlikle, yazın arada yağmur yağsın barajar dolsun ama kış gelmesin, güneş hep tepemizde olsun sıcacııkkkk :)
    gribulut said...
    bi köpek sahibi olmak çok güzel bişi. helede kangalsa :)
    Sinirli Prenses said...
    Opal'cim bir bir madalyada benden şekerim :)

    ZIBBIDI'can çok komikti gerçekten küçücük boyuyla bana kafa tuttu ya :)

    Ful yaprakları'cım şiddetle katılıyorum sana çok hemide :)

    gribulut'cum o kadar çok isterdim ki bir köpeğim olsun ama maalesef yaşadığım yer buna elverişli değil :(

    cım cim com(yalakamıyım neyim)
    :)yok yok biraz sıcak kanlıyım :)
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    evet evet yaz gelsin,böyle nemden yapış yapış olalım,bi t-hirt bi pantolonla sokaga çıkabilelim,her hafta sonu denize gidelim:))
    katre_wınscare said...
    köpeciğe usuldum yhaa ne demek vurucaz nan :S minik canavara da guldum :D:D yaşlanma konusuna gelınce yok beee yaşlanmazın senn bu tarz yazılar cıkaran bırı yaslanıyor olamazz valla baakk sadece yorgun bır dönem gecirmişsindir hepsı o ehmen yaslı damgası vurma kendıne ayoll

Post a Comment