12.03.2009


Sevgili Cimbakuka mimlemiş bizi bak bilokçum.Güzelde bir konusu var miminin...

Beni neler mutlu eder ?

Şöyle durup bir düşündüm de beni birşeyin mutlu etmesine gerek olmadığını ve mutlu olmak için sebeplerimi kendim bulduğumu farkettim..
Pasta yaptık ay çok güzel çok mutluyum, pembe kalem aldım çok güzel çok mutlu oldum,ay yaz geldi çok mutluyum,kuş uçtu çok mutluyum,parktan geçtim çok mutluyum, ağzımı açtım kelebek kaçtı çok mutluyum ,gibi polyanna tadında bi insanım...



Yine de şöyle aklı başında doğru düzgün yazmak gerekirse:

*Annemle babamın birbirlerine "HAYATIM" diye hitap etmesi..


*İşten geldiğim zaman yeğenlerimin kapıda üzerime atlayıp yüzümü yalaması..


*Baş ucumda duran çiçekli abajurum..


*Her sabah annemin başucuma koyduğu kırmızı elma..
*Parmaklı çoraplarımı çıkarmaya çalışmak..


*Artık sigara kokmayan ellerimi koklamak..


*Ufak tefek sürprizler..


*Hiç beklenmediğin bir zamanda hiç beklemediğin birnin telefonunda aradığını görmek..


*Abuk sabuk fotoğraflar çekmek..


*Çevremdeki insanların mutluluğu..


*Arkadaşlarımla birlikte olmak..


*Kuzenimin verdiği karardan heran vazgeçip burda kalacağını söyleyebilme "ihtimali" bile..


*Sabah ilk gördüğüm insanın sıcacık bi gülümsemeyle içten bir günaydın demesi...


*Vee en çokta koç burcu erkeğinin sabahları günaydın "sunshineeee" demesi :))

Beni kocaman mutlu eder..





Ne demiş yazar ; Mutluyum,mutlusun,mutlu :)







5 Comments:

  1. Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    Gideceğim bu ellerden,gayrı kalamam:(
    kuzencim bir mucize olsun,kurbagam prens olsun ,bana gitme kal bu şehirde desin gidersem top olayım:))
    Cimbakuka said...
    Çok güzel olmuş gerçekten, teşekkürler :)

    Mutluyum, mutlusun, mutlu.

    O zaman bir koç erkeği olarak bendende bir günaydın "sunshineeee" demeyi hakettin :))))
    Sinirli Prenses said...
    Kuzencim; Ağlarım bak nefesimi tutarım morarırım :)

    Cimbakuka'cım bende teşekkür ederim bu güzel mim ve günaydın için :)
    Seninde günün aydın olsun..
    katre_wınscare said...
    :)) hep mutlu ol
    ZIBBIDI said...
    Elmanın birini bana wirin mi?

    :D

Post a Comment