5.02.2009

Derse öğretmenden sonra girmiş mahçup bi talebe edasıyla yanıtlıyorum şuncacık mim i :)


By sinirliprenses prodakşınnnn guururrla sunar



Mimleyen : postlarına yaptığım bütün abuk sabuk yorumlarıma tüm metanetiyle karşılık veren Baarma!(zeko)


Sual: 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi diceğin 3 icat?


Yanıt: Aklıma gelmiycek şeyi nasıl söyliycem be..:)



Sual: Ailecek seviyoruz, beğeniyoruz, yiyoruz, deli oluyoruz dediğin 3 peynir çeşidi?



Yanıt: Yek ve tek başına Mihaliç Peyniri



Sual: Lunapark'ta sadece 3 makineye binme şansın olsa hangilerine binerdin?



Yanıt: 3 kere çarpışan oto :)



(ay şuncazı yazmak bile üç günümü aldı cevaplar için psikolojik destek aldım)

Küçüklerimin gözlerinden büyüklerimin ellerinden öpecimmm

7 Comments:

  1. Üfürükten Prenses said...
    hiç yemedim o peyniri ya ?
    merak ettim şimdi..
    Sinirli Prenses said...
    Üfürükçüm Prensesim Güzeldir mihaliç peyniri biraz tuzludur ama güzeldir gerçekten sabah kahvaltısının olmazsa olmazıdır bizde :) Denemelisin bence ..
    ZIBBIDI said...
    Bende diyorum nerelerde bu kız.kuzum haber wer böle durumlarda el birliğiyle yaparız sana bi post..:D
    Sinirli Prenses said...
    ZIBBIDI can valla nasıl üşeniyorum bir bilsen işlerde yoğun fırsatta yok bir dahaki sefere size rica edeceğim :)
    katre_wınscare said...
    carpısan oto xD oww bendensın xD
    RuYaYLa said...
    Aaa bende yemedim o peynirden bir araştırayım burda var mı acaba ? Neyse ben mimlendiğini haber vermeye gelmiştim :) pek üstüste oldu yaa napalım :)
    oguzhan said...
    3 kere çarpışan oto :] ben olsaydım kondol yazardım. wiyuuuuuuu!

Post a Comment