8.02.2009


Sevgili lan bulok farkındayım uzun zamandır dedikodu yapamıyoruz gel bu gece iki lafın belini kıralım.Sende biliyorsun ki hatta şahsen bizzat sen şahittin biz psiko kuzenle iddaa yapmıştık şubat sonuna yedi kilo pehhh gitti yattı kupon .. Hepsi komplo biliyorum zaten kandırdı bu beni 45 likler gecesine gideceğiz diye bende tüm saf ve temiz duygularımlan kandım inandım :) Meğer ne hain planları varmış geceye başlamadan önce şehrin en güzel pizzacısına götürülürmü iki haftadır elma portakalla beslenen bi insan evladı yazıkktır günahtır demi.Kuzen dedik bağrımıza bastık taş çıktı :D Götürdüm valla iki koca dilim pizzayı yeninda elma dilimi patates kızartması ve şişmanlatmayan gazlı içecek reklama girerse girsin ama yazacağım o kadar kalorinin üzerine Coca Cola Zero yu neden içtik onu anlayamadım ben hala:))Napalım bizde idda süresini uzattık birazcık yaza kadar falan :)

Efendime söylim yemekler yendi üzerine tavşan kanları içildi dedik tamam nostaljiye hazırız , karnımız tok sırtımız pek ..

Gittik abi mekana barkovizyonda Ayla Dikmenin doğumundan ölümüne sırayla veriyorlar fonda nostaljik 45 likler Anlamazdın Anlamazzzzzzzzzdınnnnnn böğüüüüü salya sümük ağlayacaz diye beklerken biz bir kop evladım moduna girdik ardından bize nostaljiiyi yaşatacak olan solistte az kırık bi erkek çıkınca gece pek bi şen şakrak neşeli geçti hatta o kadar neşeli ki arada salsa gösterisi bile izledik..Tanga geceside yapıyorlarmış onada gitçez (Tango değil canım bizzat tanga:))) İtiraf etmeliyim ki bi ara artık birinin çıkıp canlı şarkı söylemeyeceğini düşünmeye başlamıştım..Bide barkovizyonda o kadar çok bağğyan sanatçı gösterdiler ki solist erkek çıkınca birden bünyem kaldırmadı yadırgamıştım ama neyseki az kırıkmış aradaki açığı kapadık .. :)

Birde bu tür ortamlarda doğum günlerine uyuzum solist ne hediye edebilir şarkı e doğum günüsü insanıda eşek değil ya ister illaki..Hangi aklı ziyan insan doğum gününde "neden saçların beyazlamış arkadaş" şarkısını ister ki demeyin istiyorlar senin anlayacağın bebeyim 45 likler değil 70lik gecesi gibi oldu:))

Bide bakma sen benim böyle çemkirdiğime sağa sola eğlenceli bir geceydi gelseydin keşke sende bira içerdin soğuk ohhh miss :))

Birde yazmazsam çatadanak çatlarım gecenin sloganı "davaynan davaynan davaynan vurdu kafama "

12 Comments:

  1. babegazelle said...
    oooh hayat kuzenlere güzel walla en son ne zmn kopkopa gittiğimi unuttum sanırım münzevi oldum:S
    Sinirli Prenses said...
    Gel gıs ağlama seni bize kuzen yapalım bizde teyze çok birinin kızı oluverirsin :)) Kimse anlamaz bizim sülalede:) Elizaaabet koyarız adınıda :))
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    nan manikdepresif pizzadan önce işyerinde götürdüğün pideleri neden sölemiyon da hemen bana suc atıyon bu biiiirr:)

    Tanga gecesine gelirseniz tangalarınız benden bu iki:))
    (duyan da gerçekten böyle bi gece var sanacak töbe töbe)

    O kırık herifi gördüğüm ilk yerde boğazına yapışam(45likler gecesinde bu gece barda gönlüm hovarda denen maç tezahuratı gibi şarkıyı bize kakaladıgı için) bu da üüüüçç:)))
    Sinirli Prenses said...
    Sildirtmeyin len bana yorumları kimin pidesi ne pidesi kim yemiş hıh iftiraaaa kuru iftiraaaa :D

    Şener tangasını kırmızı itiyor bacım haberin olsun :))

    Bacımcım direk te olsaydı keşke sahnenin ortasında demi :))
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    ahahahaha:) yemin ederim ben o masanın başına gelip ceketini indirecek gibi yapınca heyecan yaptım önce ama sonra emre dürtünce kendime geldim(:
    Sinirli Prenses said...
    Bide hertürlü ortam ve müzikte kolbastı oynayabilen oynarbaşlıklı arkadaşlara selam göndermek istiyorum. :P
    Aşk Cemresi! said...
    güzel bi gece olmuş sanırım :)))
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    (: oynarbaşlıklı hahahahaaa.....kötü müyüz nan biz yoksa?
    ZIBBIDI said...
    he he eğlenceli bi gece olmuş bee..

    yorumlarda ona keza..:D
    Robin Goodfellow said...
    taksim de stüdyolive da bazen 90 lar pop gecesi oluyor yonca evcimik falan insanın o gece dev tişörtler giyesi saçlarını dolma yapası geliyor bi de orda kopmalı:)
    Cimbakuka said...
    Bööşraaaa :))))

    Yalnız beyoğlu 45^lik fena halde hit olmuş, eski'den gittiğimizde kimse suratımıza bakmazken, şimdi kapıda 2 bodyguard'la karşılayıp gider yapıyorlar.

    Ne filmmiş arkadaş diyorum, insanlar özüne döndü :)

    Danaylan vurdu kafama ddavaylan :))

    GÜnün esprisi de bir o kadar güzel...
    ZIBBIDI said...
    Piyensesssss ses wer kızdırma benii..:@

Post a Comment