12.02.2009


Sayın sevgili çok kıymetli biloğum özledim lan seni:)
Neden mi seni bu kadar ihmal ettim ; dur anlaticimmm yalama artık suratımı :p (bilokuma köpek muameleside yaptım ya ben artık iflah olmam)

Herşey seneler öncesinde bir hastalık kıvamında oynadığım , bitirdiğim Wolfenstein oyununun CD sini ofisteki arkadaşın çekmecesini kurcalarken bulmamla başladı..Nerden buldum , nerden dürttün yine şeytan kardeş işin gücün yokmu allasen hep benlemi uğraşıyon..Bir haftadır deli gibi oyun oynuyorum gece üçlere kadar gündüzleri zombi gibi dolaşıyorum ofiste işin kötü yanı işler nasıl yoğun geberiyorum yorgunluktan..Oyuna başlamadan önce eve gittiğimde direk yatardım ölüyom bitiyom diye şimdi evde kimse yoksa bırak yemek yemeği montumu bile çıkarmadan oturuyorum pc nin başına.. Herşeyden geçtim huyum suyum değişti kendimi oradaki asker gibi hissediyorum yolda yürürken taklalar atıp her köşe başında dürbünlü silahımla ortalığa göz atasım geliyor , bütün gece rüyamda nazi askeri gebertiyorum yemin ederim rüyamda yoruluyorum , ağlayarak veya çığlık atarak uyanırsam da pek şaşırmam valla :)
Şimdi mission 6(part 4) çok boktan lan burası acayip tırsıyorum mezarlıkları oldum olası sevmem zaten attılar beni gecenin bi körü mezarlığın ortasına bide garip garip yaratıklar korkudan oynayamıyorum da biraz normal hayatla bağlantım yerine geldi.Yoksa ben seni hiç unuturmuyum bebeyim aşk olsun :) sen bi yana Wolfi bi yana :)

Geçenlerde annem yeni çıkan şarkıcı ve şarkılara yorum yaptı ;
Ne o öyle hepsi birbirinden beter , duvarı boya ağaca zıpla bulaşık yıka seksek oyna böyle şarkımı olur hiç üretici değiller..Canım annişkom sen yeteri kadar üreticisin valla :) Seviyorum annemi tabi elinde terlik olmadığı zamanlar :))

Ha birde aklıma gelmişken şu 14 şubattada bi Allah'ın kulu nezaket namına bir dal çiçek uzatmadı ya helal olsun yurdum insanına..Kİmse üstüne alınmasın geçen 14 şubatta mağazanın birinde gül vermişlerdi onunla avutmuştum kendimi bu sefer o bile olmadı :))

Bir gün herhangi bir bara gidipte hey barmen çift zeytinli bir martini lütfen diyemeden ölüp gidersem gözüm açık gidecek.Sırf bu egom yüzünden ofistekiler bişey içermisin diye sorduklarında bile çift zeytinli martini lütfen diye cevap veriyorum..Tatmin edicimi; pek değil ama idare ediyorum..

Haydi kal sağlıcakla gelicem yine..
Öpücüklerrrrr.

4 Comments:

  1. Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
    Kediye Kafa Atan Psikopat Fare said...
    1-öncelikle geçmiş sevgililer günü mübarek olsun kuzum(500m mesafede oturuyoz,1km mesafede işyerlerine sahibiz ama burdan haberleşiyoz ne acıııı:))

    2-o oyuna bende sarmıştım bi aralar,panik yapma geçiyo sonra:)

    3-anacıgına aklı başında bi şarkı sözü yazalım,minareden at beni in aşağı tut beni türküsünden daha güzel olsun ama ki kadıncagız rahatlasın:)
    ZIBBIDI said...
    Güzeldi piyenses..çabuk gel özletme kendini..:D
    katre_wınscare said...
    :):):)

Post a Comment