1.02.2009


Rüü cici mimlerde ben yanıtlamazmıyım :))

Blistex sıcaktan , soğuktan , rüzgardan ve kapalı ortamlarda bulunan havalandırma sistemlerinden etkilenerek zarar görmüş dudakları , sağlıklı ve bakımlı bir görünüme kavuşturmak için çok etkili bir çözüm önerisi sunuyor.Blistex Daily Lip Conditioner Hassas Dudaklara Günlük Bakım , içeriğindeki nemlendiriciler ve onarıcılarla dudaklarınızı yumuşstırken , SPF 15 özelliği ile dört mevsim maruz kaldığınız güneşin zaralı etkilerinden korumaya yardımcı oluyor.Şu kısma kadar ürünün sitesinden aldığım açıkalamasıydı kendi yorumumu katıyorum şahsen dudaklarım çok çatlıyor pekte dolgun matah bir dudağım yok ama yinede bakıma ilgiye şefkate ihtiyaç duyduklarında ahanda kabaca bu meyveli vazelin imdadıma yetişiyor..Kısaca herkese tavsiye ediyorum böyle kocaman göründüğüne bakmayın minicik şipşirin bir kutusu var oldukçada kullanışlı çantanızın vazgeçilmezi olacak güvenin lan bana..Hadi öptük ailecek Blistex li dudaklarımızla:))

Topu salladım kim tutarsa canı isteyen yapsın reklam sektörü canlansın :))

9 Comments:

  1. RuYaYLa said...
    Gerçi pek çatlamaz dudaklarım ama ne olur olmaz diye nivea kullanıyordum.. Meyveli demişsin cicim tadı nasıl bunun ? Ruj ya da bu dudak koruyucuları yemek için alıyorum da :P
    _zAhİr_ said...
    elimizle mi sürücez bunu :):)
    katre_wınscare said...
    ehehhe ıımıs :D
    Adsız said...
    bunun bide parlatıcı gibi dudak koruyucusu var o da cok güsel:)
    cerenimiss said...
    Aaaa mersin :)
    memleket ;)
    Sinirli Prenses said...
    @ Rüücüm meyveli değil ballıymış bu :)

    @ Zahircim evet canım elimizle sürüyoruz ama dudaklarımızı kutuyada sokabiliriz ben genelde böyle yapıyorum.:)

    @ kATRE CİM evet canım iyi gerçekten:)

    @ Fosforlu evet canım parlatıcısıda iyi onuda denemiştim..

    @Cerenimiss mersindemisin cici?
    cerenimiss said...
    geç kalınmış bir cevap :))
    mersinliyim canım mersindeyimm eveeet şu an uzaktayım böhüü okul durumları mersin ev,huzur,memleket ya :)
    sen de mersındesın annadım ben annadım profılıme bakıosun bazen mersin diye çıkıo heycanlanıorumm :P
    Sinirli Prenses said...
    Baktım bida :))
    Seviyorum paylaştıklarını:))
    Bilirim memleket nasıl burunda tüter..Böğüüü:(
    cerenimiss said...
    :))
    canımmmmm toprakımm :>
    ben de sevıyorum senın blogunu renklı renklı şeker gibi :>
    mersinde nerdesin kii :P

    azbirazmemeleketmeseleleri :Pp
    blog adını degştrdm :))

Post a Comment